Objavljeno u Nacionalu br. 503, 2005-07-04
McCann Erickson Croatia u finalu Cannesa
Na ovogodišnjem Cannes Lions festivalu agencija McCann Erickson Croatia drugu godinu zaredom ušla je u finale. U kategoriji "press & outdoor" McCann Erickson ušao je u finale sa svojim samopromocijskim print oglasom “The Power of Advertising", a u "cyber" kategoriji s bannerom "Tlocrt" za klijenta Raiffeisen banku. Cannes Lions je najveći festival oglašavanja na svijetu. Ove godine u konkurenciji su bila 22.102 rada što su ih prijavile agencije iz 81 zemlje.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu