15.07.2005. / 14:27

Autor: Mislav Šimatović

RAT DROGERIJA

Počeo Todorićev napad na Drogerie Markt

Otvaranjem prve u nizu trgovina budućeg Agrokorova maloprodajnog lanca Kozmo, započela je borba na tržištu na kojem je dosadašnji monopolist njemački DM godišnje obrtao oko 650 milijuna kuna

Današnjim otvaranjem prve Kozmo drogerije u Zagrebu, koncern Agrokor Ivice Todorića započeo je projekt stvaranja maloprodajnog lanca trgovina specijaliziranih za asortiman robe iz kategorije «zdravlje i ljepota». Kozmo drogerije službeno će poslovati u sklopu Agrokorova maloprodajnog lanca Konzum, najvećeg u Hrvatskoj.
Tim potezom Ivica Todorić, kojeg su mediji već prozvali «novim kozmetičkim kraljem», zapravo je objavio trgovački rat njemačkom Drogerie Marktu (DM), koji do sada u Hrvatskoj nije imao konkurenciju.
Agrokor ne skriva ambiciju da DM-u otme veći dio tržišnog kolača. «Naša je vizija postati vodeći maloprodajni lanac u kategoriji zdravlja i ljepote», rekao je na otvorenju prve trgovine iz lanca Kozmo direktor projekta Dubravko Scherr. Drago Munjiza, predsjednik Uprave Konzuma, najavio je otvaranje 10 prodavaonica do kraja godine, a u narednih pet još stotinjak. U Konzumu predviđaju da će u novom trgovačkom lancu zaposliti oko 600 novih djelatnika.
Konzum, koji je prema prihodima treća kompanija u Hrvatskoj, a prema tržišnom udjelu od više od 19 posto vodeći trgovački lanac, morat će za ostvarenje plana uložiti znatna srtedstva. DM, koji je u Hrvatskoj prvu trgovinu otvorio 1996., danas ima 69 prodavaonica, od toga 27 u Zagrebu, zapošljava 400 ljudi i ostvaruje godišnji promet od oko 650 milijuna kuna. No Nijemci ne odustaju od plana daljnjeg širenja na sve hrvatske gradove s preko osam tisuća stanovnika.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika