Objavljeno u Nacionalu br. 506, 2005-07-25
ROLAND BERGER
Hrvatska dosegnula samo 77 posto noćenja iz 1989.
Broj turističkih noćenja u Hrvatskoj u ovom trenutku je dosegao samo 77 posto razine iz 1989., kazao je Julijan Pötzl, stariji projekt menadžer konzultantske tvrtke Roland Berger, prilikom predstavljanja studije o hrvatskoj turističkoj industriji. Naveo je četiri glavna uzroka: nedovoljna usredotočenost marketinga na ciljane skupine, ekstremno sezonsko obilježje zbog nedovoljne ponude izvan glavne sezone, nedostatak hotelskih kapaciteta osobito u segmentu hotela s 4 i 5 zvjezdica, te ograničena ponuda usluga. Da bi se Hrvatska uspješno pozicionirala na svjetskom turističkom tržištu, mora se orijentirati prema tri glavna trenda, a to su svjesno plaćanje dodane vrijednosti, češći godišnji odmori i okretanje k starijoj klijenteli s većom platežnom moći.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu