Objavljeno u Nacionalu br. 506, 2005-07-25

Autor: Nacionalova redakcija

ROLAND BERGER

Hrvatska dosegnula samo 77 posto noćenja iz 1989.

Broj turističkih noćenja u Hrvatskoj u ovom trenutku je dosegao samo 77 posto razine iz 1989., kazao je Julijan Pötzl, stariji projekt menadžer konzultantske tvrtke Roland Berger, prilikom predstavljanja studije o hrvatskoj turističkoj industriji. Naveo je četiri glavna uzroka: nedovoljna usredotočenost marketinga na ciljane skupine, ekstremno sezonsko obilježje zbog nedovoljne ponude izvan glavne sezone, nedostatak hotelskih kapaciteta osobito u segmentu hotela s 4 i 5 zvjezdica, te ograničena ponuda usluga. Da bi se Hrvatska uspješno pozicionirala na svjetskom turističkom tržištu, mora se orijentirati prema tri glavna trenda, a to su svjesno plaćanje dodane vrijednosti, češći godišnji odmori i okretanje k starijoj klijenteli s većom platežnom moći.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika