Objavljeno u Nacionalu br. 509, 2005-08-15
Prema istraživanju agencije Media net, ukupna je vrijednost oglašavanja na nacionalnim televizijskim kanalima u lipnju ove godine iznosila 41,4 milijuna eura, od kojih se 31 posto odnosi na Novu TV, a po 30 posto na HRT1 i RTL. Na reklame u tiskanim medijima oglašivači su u lipnju potrošili 13,6 milijuna eura. Najveći dio tržišta, 16 posto, drži Večernji list. Najvažniji oglašivači na televiziji bili su Benckiser, proizvođač Calgona i Woolitea, s 3,4 milijuna eura, Coca-Cola s 2,5 milijuna eura, a slijede T-Mobile i T-Com sa po 2,5 milijuna eura te VIPnet s dva milijuna eura. U tiskanim medijima najviše su oglasa objavili VIPnet i T-com, oba u vrijednosti 2,5 milijuna eura. Na trećem je mjestu T-Mobile s potrošenih 2,4 milijuna eura, a četvrta je Podravka s dva milijuna eura vrijednim oglasima.
Vezane vijesti
HRT protiv RTL-a: 'Medijski rat televizija'
Hrvatska radiotelevizija (HRT) danas je neprimjerenim, neistinitim i neutemeljenim ocijenila izjave predsjednika Uprave RTL-a Johannesa Zulla da je… Više
- Zašto od RTL-a činite nekakav primjer?
- Vijeće će provesti nadzor nad radom RTL-a i donijeti odluku
- Vijeće za medije isključuje RTL
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu