Objavljeno u Nacionalu br. 514, 2005-09-19

Autor: Tonko Vulić

TREND

Nova Levi'sova kolekcija

Novu Levi'sovu kolekciju traperica Red Tab za dečke i cure prati inovativna oglašivačka kampanja pod nazivom "Feel" (osjeti), a modeli su djevojke i mladići koji su u stvarnom životu slijepi. Slogani poput "Osjećam da mi dobro stoje", "Ne treba mi zrcalo. Znam da mi dobro stoje" te "Vjerujem u ljubav na prvi dodir" prenose njihove osobne osjećaje o tome kako im stoje traperice. Modeli su Amanda Swafford, nadarena djevojka koja piše poeziju i rezbari drvene skulpture, Aaron Scheides, međunarodno poznati triatlonac, Elexis Gillette, koji trči za američki paraolimpijski tim, Erik Rimm, učitelj surfanja iz Kalifornije, te buduća učiteljica Kennysha Miranda.
Cijena: traperice od 600 do 800 kn, majice 199 do 400 kn, jakne od 499 do 699 kn
Adresa: prodavaonice Levi's

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika