Objavljeno u Nacionalu br. 546, 2006-05-01

Autor: Nacionalova redakcija

KARIJERA I NOVAC

Croatia drži 41 posto tržišta, Allianz i Euroherc po 10 posto

Prema podacima Hanfe za prva tri mjeseca 2006., ukupna bruto premija 23 hrvatska osiguravatelja iznosi 2,17 milijardi kuna, od čega 1,68 milijardi otpada na neživotna osiguranja

Osiguravajuće tvrtke u Hrvatskoj, kojih ukupno ima 23, krajem ožujka imale su ukupnu zaračunatu bruto premiju od 2,17 milijardi kuna. Od toga se 1,68 milijardi kuna odnosi na neživotna, a 499,38 milijuna kuna na životna osiguranja, objavila je Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga. Croatia osiguranje i dalje drži najveći udio, 41,26 posto ili 899,34 milijuna kuna. Na drugome mjestu je Allianz, s premijom od 226,89 milijuna kuna i tržišnim udjelom od 10,41 posto, a na trećem Euroherc, s 224,89 milijuna kuna premije i 10,32 posto tržišnog udjela. Valja napomenuti da se Euroherc, inače tržišni lider u obveznim osiguranjima od automobilske odgovornosti, bavi samo neživotnim osiguranjima. Stoga je Euroherc, kada se gleda samo ukupna zaračunata premija u neživotnim osiguranjima, na drugome mjestu s tržišnim udjelom od 13,38 posto, iza Croatia osiguranja s 831,19 milijuna kuna i gotovo 50-postotnim tržišnim udjelom. Treće je Allianz osiguranje sa zaračunatom bruto premijom u neživotnim osiguranjima u iznosu od 156,67 milijuna kuna i tržišnim udjelom od 9,32 posto. Allianz je još 2005. preuzeo prednost na tržištu životnih osiguranja. I krajem ožujka zadržao je prvo mjesto s premijom od 70,21 milijun kuna i udjelom od 14,06 posto. Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 68,15 milijuna kuna i 13,65-postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 59,76 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,97 posto. okvir Rekordna dobit Allianza od 23 milijuna kuna Allianz osiguranje je u 2005. ostvarilo rekordni rast i najveću dobit nakon poreza do sada u iznosu od 23 milijuna kuna, navodi se u revidiranom godišnjem izvješću tvrtke. Presudan utjecaj na takvo ostvarenje imalo je rekordno povećanje prihoda od premije. Tako je ukupan prihod od bruto premije iz direktnih poslova osiguranja u 2005. iznosio 751 milijun kuna, što je u odnosu na 2004. povećanje od 198 milijuna kuna ili 36 posto.

Vezane vijesti

Allianz od sada nudi osiguranje od otkaza uz policu automobilske odgovornosti

Allianz od sada nudi osiguranje od otkaza uz policu automobilske odgovornosti

Allianz Zagreb predstavio je novu policu osiguranja u segmentu osiguranja financijskih gubitaka. Radi se o osiguranju od otkaza radnog odnosa koje se… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika