Objavljeno u Nacionalu br. 553, 2006-06-19

Autor: Nacionalova redakcija

GAZETA

Ponestalo čarter aviona

Svjetsko prvenstvo i hrvatska poduzeća

U razvijenom zapadnom poslovnom svijetu uobičajeno je da velike kompanije na velike sportske događaje vode svoje poslovne partnere i prijatelje kuća. Na takvim putovima psiholozi smatraju da se razvija zajedništvo i uspostavljaju bolji poslovni odnosi. Taj običaj preuzele su i neke hrvatske velike kompanije koje ne žale novca da budu dobri domaćini svojim gostima. Jedna od najpogodnijih prilika je Svjetsko prvenstvo u nogometu, gdje su samo za utakmicu s Brazilom organizirale desetak čarter letova. Među onima koji su se posebno iskazali su T-Mobile, čiji je njemački vlasnik jedan od glavnih sponzora SP-a, Ina, Agrokor, Atlantic Grupa... Problem je nastao najviše sa zrakoplovima, tako da su mnogi gosti morali provesti po dva dana na putu, jer nije bilo dovoljno aviona da se prebace istoga dana u Njemačku i natrag.

Vezane vijesti

'Neuspjeh Rija+20'

'Neuspjeh Rija+20'

Susret na vrhu UN-a o održivom razvoju Rio+20 završio se u petak usvajanjem izjave koja otvara put zelenom rastu planeta, više ekološki i socijalno… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika