Objavljeno u Nacionalu br. 553, 2006-06-19
GAZETA
Ponestalo čarter aviona
Svjetsko prvenstvo i hrvatska poduzeća
U razvijenom zapadnom poslovnom svijetu uobičajeno je da velike kompanije na velike sportske događaje vode svoje poslovne partnere i prijatelje kuća. Na takvim putovima psiholozi smatraju da se razvija zajedništvo i uspostavljaju bolji poslovni odnosi. Taj običaj preuzele su i neke hrvatske velike kompanije koje ne žale novca da budu dobri domaćini svojim gostima. Jedna od najpogodnijih prilika je Svjetsko prvenstvo u nogometu, gdje su samo za utakmicu s Brazilom organizirale desetak čarter letova. Među onima koji su se posebno iskazali su T-Mobile, čiji je njemački vlasnik jedan od glavnih sponzora SP-a, Ina, Agrokor, Atlantic Grupa... Problem je nastao najviše sa zrakoplovima, tako da su mnogi gosti morali provesti po dva dana na putu, jer nije bilo dovoljno aviona da se prebace istoga dana u Njemačku i natrag.
Vezane vijesti
'Neuspjeh Rija+20'
Susret na vrhu UN-a o održivom razvoju Rio+20 završio se u petak usvajanjem izjave koja otvara put zelenom rastu planeta, više ekološki i socijalno… Više
- Oceani, prašume, ugrožene vrste na prodaju
- Rio+20 nije mjesto za političku romansu
- FBI trenira brazilske policajce
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu