Objavljeno u Nacionalu br. 558, 2006-07-24

Autor: Nacionalova redakcija

IZVJEŠĆE ANTIMONOPOLNE AGENCIJE

Četiri trgovačka lanca drže 50 posto tržišta

Sa 30 posto udjela na tržištu maloprodaje, Konzum je i dalje vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj. Slijede ga Getro, Kaufland, Rewe grupa (Billa i Minaco), Mercator, Plodine i Kerum, čiji se pojedinačni tržišni udjeli kreću u rasponu od oko četiri do 8 posto, najnoviji su podaci Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja. U odnosu na 2004., nastavljen je rast prometa i tržišnih udjela Konzuma, Kauflanda, Mercatora, Plodina, Keruma i Dinove-Dione, dok je primjerice Getro zabilježio značajan pad prometa, ali i tržišnog udjela, iako je i dalje drugi na tržištu. Zaključak je Agencije da je hrvatsko maloprodajno tržište dobro segmentirano s umjerenom koncentracijom gdje četiri najjača igrača drže 50 posto tržišta.

Vezane vijesti

Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik

Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik

Kako bi u svoje trgovine privukao turiste trgovački lanac Konzum je na svojim internetskim stranicama objavio rječnik pod nazivom Learn Croatian.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika