09.08.2006. / 14:32

Autor: Kristina Gaćarić

ISTRAŽIVANJE

Donacije zapravo kupovina mandata?

61,2 posto hrvatskih građana smatra da je glavni motiv  donacija političkim strankama očekivana protuusluga, bilo poslovna, bilo kupovina mandata, pokazali su rezulati istraživanja agencije Puls čije je istraživanje naručio Transparency International Hrvatska. Svega 24,2 posto građana smatra donacije kao dobre privatne odnose pojedinaca, odnosno poznanstva čelnih ljudi tvrtki i stranaka. Preostalih 7,6 posto ispitanika kao glavni motiv za doniranje sredstava vidi u slaganju s političkim programom stranke ili kandidata. Ono što je najviše zasmetalo 47,2 posto, poreznih obveznika je korištenje njihovog novca u stranačke svrhe. Dok 24,8 posto, građana ističe da im najviše smeta mogućnost da se tim novcem kupuje povlašteni položaj u poslovanju s državom. Kupovina funkcija u tijelima izvršne vlasti najviše smeta 19,8 posto, građana. Rezultati provedeni na uzorku od 1.300 ispitanika pokazali su da većina građana, čak 89,5 posto smatra da je u Hrvatskoj potrebno precizno regulirati financiranje političkih stranaka i kampanja.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika