12.09.2006. / 16:52

Autor: Martina Zeković

MARKETING

Noć gutača reklama

Program na Trgu, koji započinje već od 11h biti će finale velike humanitarne akcije "Moć ogašavanja u službi spašavanja"

Zagreb je i ove godine jedan od 160 gradova svijeta u kojem se organizira Noć gutača reklama koju je do sada u Hrvatskoj vidjelo 27 000 posjetitelja, a preko TV ekrana pratilo ju je oko milijun ljudi. Ovaj društveni događaj održat će se 30. rujna kako bi po šesti put u Hrvatskoj promovirao oglašivačku industriju i njezinu kreativnost. Noć gutača reklama ove godine donosi brojne novosti pa će se uz tradiocionalno mjesto održavanja KD Vatroslava Lisinskog, izravni prijenos moći gledati na Trgu bana J. Jelačića u Zagrebu. Program na Trgu, koji započinje već od 11h biti će finale velike humanitarne akcije "Moć ogašavanja u službi spašavanja". Tom prigodom na Trgu će biti organizirana promotivna prodaja proizvoda sponzora kao i promotivnog materijala Projekta (majice, kalendar, blok,...) a sve u cilju sakupljanja novčanih sredstava za kupnju ultrazvučnog aparata za Dječju bolnicu Srebrnjak. Svoj doprinos može se dati i zvanjem na službeni broj akcije - 060 588 885. Prošle godine inaugurirana nagrada Noći gutača reklama, Zlatni PasO'glas i ove će godine biti dodijeljena najboljim uradcima hrvatske produkcije na području TV reklama. Tri najbolja hrvatska TV spota biti će nagrađena statuom Zlatni PasO'glas, Srebrni PasO'glas tj. Brončani PasO'glas, ovisno o krajnjem poredku. Kriterij za ocjenjivanje nije bila kreativnost i izvedbena kvaliteta prijavljenog djela već opći dojam tj. osobna procjena svakog člana žirija pojedinačno. Kome će pripasti Zlatni, Srebrni tj. Brončani PasO'glas za 2006. godinu, saznat će se na samoj "Noći gutača reklama", u KD V. Lisinski.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika