03.10.2006. / 19:07
Odlukom Vlade da s 4,2 milijarde kuna državnog novca pokuša sanirati velika brodogradilišta, ne računajući pulski Uljanik, najveće tvrtke gubitaši u državnom vlasništvu postale su jedna od ključnih gospodarskih i socijalnih tema u posljednjoj godini mandata premijera Ive Sanadera. Iako je brodograđevnim stručnjacima odavno poznato da je jedan od osnovnih razloga lošeg stanja u brodogradnji vrsta brodova koji se proizvode, ni jedna se vlada dosad nije usudila dirati u postojeće stanje u brodograđevnoj industriji, s kojom su povezani moćni gospodarski i politički lobiji. Ključan je problem što u proizvodnoj strukturi hrvatskih brodogradilišta prevladavaju najmanje isplativi brodovi, od čije su proizvodnje odustala sva suvremena brodogradilišta u Europi. Odgovor na pitanje kako će do 2010., pred ulazak Hrvatske u EU, izgledati hrvatska brodogradnja, trebala bi dati ekspertiza HVB Global Shippinga pod nazivom Nacionalni plan restrukturiranja hrvatske brodogradnje. Više o cijeloj temi pročitajte u novom broju Nacionala.
Vezane vijesti
Vlada: Uljanik kupuje brodogradilište 3. maj
Brodogradilište 3. maj iz Rijeke bit će privatizirano tako da će kroz dvije faze njegov vlasnik postati pulski Uljanik, najavio je na današnjoj… Više
- Vlada ne odustaje od Čačića i Linića u Nadzornom odboru Ine
- Do otpremnine Čačićevim potpisom
- Brodogradilišta će graditi vjetroelektrane
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu