03.10.2006. / 19:07

Autor: Nacionalova redakcija

BRODOGRADNJA

Studija HVB-a neće spasiti brodogradilišta

Odlukom Vlade da s 4,2 milijarde kuna državnog novca pokuša sanirati velika brodogradilišta, ne računajući pulski Uljanik, najveće tvrtke gubitaši u državnom vlasništvu postale su jedna od ključnih gospodarskih i socijalnih tema u posljednjoj godini mandata premijera Ive Sanadera. Iako je brodograđevnim stručnjacima odavno poznato da je jedan od osnovnih razloga lošeg stanja u brodogradnji vrsta brodova koji se proizvode, ni jedna se vlada dosad nije usudila dirati u postojeće stanje u brodograđevnoj industriji, s kojom su povezani moćni gospodarski i politički lobiji. Ključan je problem što u proizvodnoj strukturi hrvatskih brodogradilišta prevladavaju najmanje isplativi brodovi, od čije su proizvodnje odustala sva suvremena brodogradilišta u Europi. Odgovor na pitanje kako će do 2010., pred ulazak Hrvatske u EU, izgledati hrvatska brodogradnja, trebala bi dati ekspertiza HVB Global Shippinga pod nazivom Nacionalni plan restrukturiranja hrvatske brodogradnje. Više o cijeloj temi pročitajte u novom broju Nacionala.

Vezane vijesti

Vlada: Uljanik kupuje brodogradilište 3. maj

Vlada: Uljanik kupuje brodogradilište 3. maj

Brodogradilište 3. maj iz Rijeke bit će privatizirano tako da će kroz dvije faze njegov vlasnik postati pulski Uljanik, najavio je na današnjoj… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika