13.10.2006. / 15:49

Autor: Nacionalova redakcija

EKSKLUZIVNO IZ ŠKODE

Reportaža o vodećim hrvatskim tvrtkama

Saznajte što voze vodeće hrvatske tvrtke

Hrvatske tvrtke posljednjih su godina doživjele znatan gospodarski rast. Mnogobrojni kritičari uspjeh su pripisivali stranim ulagačima, pametnom ulaganju te poletnim menadžerima koji su postavljeni na rukovodeća mjesta. Odlučivši istražiti što zaista stoji iza uspjeha vodećih tvrtki, proveli smo istragu ispitujući top menadžment nekoliko hrvatskih tvrtki.

Unutar Agrokora, Sixta i Vindije otkrili smo kako imaju jasnu strategiju nastupa na tržištu, jasno postavljene ciljeve, fleksibilan menadžment, jak kapital te vrlo motivirane i zadovoljne djelatnike. Zanimljivo je da smo prilikom istraživanja ustanovili kako sve ove tvrtke imaju sličan vozni park proizvođača Škoda. Kako saznajemo, uprava i financijski direktori vodećih hrvatskih tvrtki, u suradnji s upraviteljima voznih parkova, donose racionalnu poslovnu odluku te za svoje kompanije nabavljaju vozila visoke kvalitete, a pritom povoljne cijene. Prema saznanju, menadžment bira kvalitetna i istodobno povoljna vozila koja se ne kvare i ne ometaju svakodnevno poslovanje. Nasuprot konkurentskim markama automobila, odlučuju se za Škodu, zbog činjenice da kod Škoda vozila dobivaju mnogo više od automobila za uložen novac. Kvaliteta vozila, izvedba interijera i snažni motori suvremene tehnologije oduševljavaju vozače . Održavanje je povoljno, servisi su dostupni diljem zemlje, brza i kvalitetna usluga je zagarantirana, a na raspolaganju im je mobilno jamstvo od 0-24h.

 “Kao zastupnici Škoda vozila za Hrvatsku, zahvaljujemo više od 60 vodećih hrvatskih tvrtki, korisnika i partnera, za povjerenje koje su nam ukazali odabirom Škoda vozila. Među mnogim prednostima marke Škoda: tradicija, predanost u poslovanju, fleksibilna organizacija i human pristup kupcu, trudimo se posebno naglasiti one prednosti koje su vidljive konkretno u Škoda vozilu koje će uspješno pratiti korisnike u svakodnevnom poslovanju. Izdržljivost, udobnost, kvaliteta, raznovrsnost opreme i pristupačna cijena čine odluku u korist Škode racionalnom poslovnom odlukom” - izjavio je Marijo Dadić, direktor marke Škoda.

Zaključujemo kako je najveća potvrda vrhunske kvalitete i zadovoljstva Škoda vozilima dugačka lista velikih kupaca, među kojima se nalaze i državne institucije: MUP, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi, Državna geodetska uprava, Državni inspektorat, Hrvatske šume te brojne vodeće hrvatske tvrtke: Ledo, Jamnica, Zvijezda, Konzum, Chromos, Gavrilović, Vindija, Sixt, Pevec, HG Spot, Dalekovod, Daruvarska pivovara, Optima grupa, Varteks, Jadrolinija, Samoborka, Konstruktor inženjering, Lavčević, MD Profil i mnoge druge vodeće kompanije.

Škoda vozila su jednostavno najbolji omjer uloženog i dobivenog.

Modernizirana Škoda Superb: superioran stil budućnostiPočela je proizvodnja modernizirane izvedbe Škode Superb za 2007. godinu.

Superb, poslovna limuzina i krstarica, s četvorim vratima, stupnjevitog stražnjeg kraja, u unutrašnjosti nudi velik prostor, bogatu i luksuznu opremu donosi niz novosti i tehničkih izmjena.

Besplatnu probnu vožnju moguće je dogovoriti kod bilo kojeg ovlaštenog Škoda partnera i pritom ispitati potencijal Škode Superb kao dijela vaše flote vozila.

Proizvodnja punom parom: Škoda Roomster
Dnevni boravak na kotačimaMonovolumen sa 5 vrata i bogatom serijskom i dodatnom opremom zadobio je simpatije i popularnost kod kupaca, zbog čega je u Škoda tvornici uvedena i treća smjena proizvodnje. Odlična je vijest za hrvatske tvrtke da će se Roomster pojaviti na hrvatskom tržištu i u varijanti dostavnog vozila. Roomster je izrađen prema idejnom konceptu „prostornosti“, tako vozilo ujedinjuje prednji dio „kokpita za vozača i suvozača“ sa stražnjim dijelom, „dnevnim boravkom“. Roomster je i dobra vijest za djecu jer je pogled prema van puno pregledniji s obzirom na to da su stražnji prozori spušteniji i sjedala povišena. Postoji i sebe opcija s panoramskim krovom.

Kupio ženi Octaviju
Razgovarajući u povjerenju s jednim od menadžera vanjske trgovine, uvjerila sam se da ga je auto koji vozi poslovno oduševio i privatno. “Jednom sam morao pokupiti ženu i klinca iz vrtića i uzeo sam jednu od novih Octavija koju tvrtka ima u voznom parku. Moja žena se toliko oduševila kad je sjela u nju da nisam imao izbora te sam odlučio privatno naručiti jedan model”, priznao je u razgovoru. Na pitanje na što je žena “pala” odgovorio je da joj se svidio dizajn, prostranost i najsuvremenija tehnologija kojom je Octavia opremljena, a sve to za cijenu koja se inače plaća za automobile niže klase.

I predsjednik vozi Škodu!
Interni podaci koje je ustupio direktor marke Škoda pokazuju da više od 60 vodećih hrvatskih tvrtki koristi Škodu kao svoje flotno vozilo: “Uglednim tvrtkama je veoma važna kvaliteta i pouzdanost vozila te svoje vozne parkove sve češće opremaju paletom Škoda modela. Škoda nudi pravi izbor za sve razine zaposlenika, pa tako i za top menadžment. Što uostalom potvrđuje i činjenica da češki predsjednik Vaclav Klaus vozi Škodu Superb. Veselimo se novom klijentu koji nam pokloni povjerenje”, izjavio je gospodin Dadić.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika