Objavljeno u Nacionalu br. 571, 2006-10-24

Autor: Ante Pavić

BRAND: GENERALTURIST

Lider među putnim agencijama

I danas, nakon 83 godine uspješnog poslovanja, sinonim za turizam u Hrvatskoj upravo je Generalturist. Nedavnim istraživanjem tržišta u segmentu hrvatskih putničkih agencija Generalturist nanovo je potvrdio svoju poziciju u samom vrhu hrvatskog turizma. Hrvatska javnost prepoznala je Generalturist kao lidera na tržištu, preferiranu i najčešće korištenu putničku agenciju te agenciju koja u najvećoj mjeri zadovoljava potrebe svih profila putnika.

Maja Pečarević predsjednica Uprave Generalturista i dobitnica priznanja poduzetnice godine,Maja Pečarević predsjednica Uprave Generalturista i dobitnica priznanja poduzetnice godine,I danas, nakon 83 godine uspješnog poslovanja, sinonim za turizam u Hrvatskoj upravo je Generalturist. Nedavnim istraživanjem tržišta u segmentu hrvatskih putničkih agencija Generalturist nanovo je potvrdio svoju poziciju u samom vrhu hrvatskog turizma. Hrvatska javnost prepoznala je Generalturist kao lidera na tržištu, preferiranu i najčešće korištenu putničku agenciju te agenciju koja u najvećoj mjeri zadovoljava potrebe svih profila putnika.

“Biti prvi na tržištu veliko nam je zadovoljstvo, ali i obveza pružanja kvalitetne i inovativne usluge našim klijentima. Svjesni smo da snaga branda Generalturista nije samo u tradiciji i iskustvu nego i u pronalaženju novih, inovativnih proizvoda i usluga te primjeni novih tehnoligija”, rekla je Maja Pećarević, predsjednica Uprave Generalturista. Generalturist je prva hrvatska putnička agencija koja je uvela potpunu i sigurnu internetsku prodaju te svojim klijentima omogućila i online obročno plaćanje usluga kreditnim karticama. Implementacija novih funkcionalnosti weba jedna je od ključnih komparativnih prednosti Generalturista, pa su tako usluge Dynamic packaging - online kupnja više usluga jednom uplatom, download putnih dokumenata te online kupnja nestandardnih termina smještaja, novi iskorak Generalturista u odnosu na konkurenciju.

“Nove tehnologije primjenjujemo i u suradnji s našim partnerima – korporativnimm klijentima, hotelijerima, privatnim iznajmljivačima i subagentima pružajući im na raspolaganje napredne tehnološke alate radi brze, jednostavne i efikasne komunikacije i suradnje”, dodala je Maja Pećarević.

"Ulaganje u vlastite resurse strateška je odluka kojom nastojimo pokriti sve tržišne segmente, od nčina kupnje do usluga koje nudimo. Vlastita prodajna mreža te prodajna mreža s više od 200 domaćih i inozemnih subagenata, vlastita flota od 16 jedrilica i motornih brodova, 10 najmodernijih autobusa i više od 600 vozila s franšizom Budget rent a Cara u vlasništvu te ambiciozni planovi širenja vlastitih resursa u bliskoj budućnosti, zasigurno su nezamjenjiva kvaliteta prepoznata od hrvatske i inozemne javnosti te razlog boljih poslovnih rezultata od planiranih", zaključila je Maja Pećarević. Pomažući kulturnim projektima i sudjelujući u humanitarnim akcijama Generalturist pridonosi i razvoju svijesti o društvenoj odgovornosti.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika