15.11.2006. / 13:13

Autor: Martina Zeković

SLOVENIJA

Završna medijska kampanja za uvođenje eura

Dvogodišnja medijska kampanja uz uvođenje eura, koja je počela prošle godine, koštat će dva milijuna eura, od čega polovicu daje Europska komisija, rekao je povodom završne faze kampanje direktor vladina ureda za informiranje i voditelj medijske akcije "Računate li već s eurom" Gregor Krajc

U Sloveniji je od utorka počela završna medijska kampanja osvješćivanja domaće javnosti kako bi što jednostavnije proteklo uvođenje eura i povlačenje dosadašnje valute tolara koje se očekuje za mjesec i pol dana. Dvogodišnja medijska kampanja uz uvođenje eura, koja je počela prošle godine, koštat će dva milijuna eura, od čega polovicu daje Europska komisija, rekao je povodom završne faze kampanje direktor vladina ureda za informiranje i voditelj medijske akcije "Računate li već s eurom" Gregor Krajc.

Emitiranje triju posebnih televizijskih spotova kojima se Slovenci upozoravaju da euro vrijedi više od tolara jer, kako se ističe, nema nevrijednog "sitniša", bit će najveći trošak završne kampanje. Svaki od spotova koje će od sada svakog dana emitirati televizijske postaje košta 80.000 eura. U jednom od njih nogometni sudac, nakon što je bacanjem eurokovanice odredio koja će ekipa igrati na kojoj strani igrališta, brižno vraća euro u džep, dok u drugom kupac na tržnici uzima još jednu jabuku od prodavača jer ne želi da se račun "zaokruži" na njegovu štetu.

Problem sa starom tolarskom ušteđevinom najlakše će se riješiti tako da je do kraja godine Slovenci ulože u banke koje će to automatski i bez troška konvertirati u eure. Prema istraživanjima, najveći je strah Slovenaca to što bi trgovine mogle iskoristiti prelazak na euro i neopravdano dizati cijene ili ih zaokružiti "prema gore".

Vezane vijesti

Slovenske banke sve teže kreditiraju gospodarstvo

Slovenske banke sve teže kreditiraju gospodarstvo

Slovenska središnja banka upozorila je u srijedu na rastuće gubitke slovenskih banaka zbog čega se i dalje smanjuju mogućnosti kreditiranja… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika