Objavljeno u Nacionalu br. 583, 2007-01-16
Dacia, jedna od prodavanijih marki Renaulta Renault je u prošloj godini imao slabiji rezultat u Europi, što je rezultiralo padom ukupne svjetske prodaje za 4 posto, u odnosu na 2005. Porast Renaultove prodaje izvan Europe, na koju otpada trećina prodaje grupe, iznosio je 8,8 posto zahvaljujući markama Renault, Dacia i Samsung. U Europi je zabilježen 8,7 posto slabiji rezultat nego 2005.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu