22.01.2007. / 15:07

Autor: Nina Tomljanović

GOSPODARSTVO

Predstavljena Hrvatska izvozna ofenziva

Glavni ciljevi strategije koja je u ponedjeljak, 22.siječnja predstavljena u zagrebačkom hotelu Westin na drugoj konvenciji Hrvatskih izvoznika, usmjereni su rješavanju ključnih trenutnih problema koji priječe jači rast izvoza, kao što su premali kapaciteti, usitnjenost proizvodnje i nedovoljna konkurentnost

Glavni ciljevi strategije "Hrvatska izvozna ofenziva" u prvom trogodišnjem razdoblju od 2007. do 2010. godine, kao što su povećanje broja tvrtki izvoznika s oko 11 tisuća na 13.800, promjena strukture izvoza, povećanje konkurentnosti proizvodnje repromaterijala i komponenti za složene proizvode te osnivanje šest izvoznih klastera, predstavljeni su u ponedjeljak, 22.siječnja u zagrebačkom hotelu Westin na drugoj konvenciji Hrvatskih izvoznika.

Premijer Ivo Sanader, na skupu je istaknuo kako Hrvatska, želi li imati uspješno gospodarstvo, veći rast BDP-a, veći životni standard i više zaposlenih, treba izvoziti. Također je istaknuo značajnu ulogu znanja u gospodarskom razvoju, naglašavajući kako Hrvatska treba biti društvo znanja.

"Jedan od ciljeva strategije je i promjena strukture izvoza, odnosno povećanje udjela izvoza proizvoda s dodanom vrijednošću", istaknuo je predstavljajući strategiju ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić.

Glavni ciljevi strategije, rekao je, usmjereni su rješavanju ključnih trenutnih problema koji priječe jači rast izvoza, kao što su premali kapaciteti, usitnjenost proizvodnje i nedovoljna konkurentnost. Strategija se, kako je pojasnio Vukelić, sastoji od 29 mjera, od čega se 24 odnose izravno na same poduzetnike.

Vukelić je rekao i kako je samo njegovo Ministarstvo za realizaciju ove ofenzive izravno osiguralo 24 milijuna kuna. Hrvatska izvozna ofenziva projekt je koji je Ministrstvo gospodarstva radilo u suradnji s udrugom Hrvatski izvoznici, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom, Hrvatskom udrugom poslodavaca i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak.

Vezane vijesti

'Povezivanje je ključ uspjeha'

'Povezivanje je ključ uspjeha'

Na danas održanom okruglom stolu „Leading Through Connections" u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i tvrtke IBM Hrvatska, potaknuta je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika