Objavljeno u Nacionalu br. 585, 2007-01-30

Autor: Nacionalova redakcija

KARIJERA I NOVAC

InBev doveo Ukrajinca da poboljša prodaju

ZAGREBAČKA PIVOVARA dobila je novog čelnog čovjeka nakon što joj se u prošloj godini dobit smanjila za gotovo 20 posto zbog slabije prodaje u Hrvatskoj

Sergey Yeskov do dolaska u Zagreb bio je zadužen za prodaju i distribuciju korporacije InBev u UkrajiniSergey Yeskov do dolaska u Zagreb bio je zadužen za prodaju i distribuciju korporacije InBev u UkrajiniUkrajinac Sergey Yeskov zamijenio je Zvonimira Šćureca na mjestu predsjednika uprave Zagrebačke pivovare, lidera na tržištu piva u Hrvatskoj. Yeskov je do sada radio kao direktor prodaje i distribucije belgijske grupacije InBev u Ukrajini u sklopu koje se nalazi i Zagrebačka pivovara. Zvonimir Šćurec preuzet će novu funkciju unutar Zone centralne i istočne Europe. Iz Zagrebačke pivovare priopćili su da je promjena u vrhu u skladu s globalnom InBevovom politikom rotacije i promocije kadrova te da su za vrijeme Šćurecova upravljanja izvršena unutarnja restrukturiranja i održana visoka profitabilnost. Tridesetogodišnji Yeskov, koji je u InBev došao prije sedam godina, nije htio reći hoće li doći do još nekih promjena u upravi Zagrebačke pivovare, objašnjavajući da mu je potrebno neko vrijeme za uvid u kompletnu situaciju. Zagrebačka pivovara prošle je godine poslovala s 19,6 posto manjom dobiti, što su u toj kompaniji obrazložili smanjenjem prodaje u Hrvatskoj, ali i ulaganjem u skupu marketinšku kampanju. Iako u grupaciji InBev, u čijem se portfelju nalazi oko 200 marki piva, među ostalim Stella Artois, Beck’s ili Leffe, ističu da je Zagrebačka pivovara jedna od najuspješnijih kompanija unutar grupacije, očito je da se dovođenjem bivšeg direktora prodaje Zagrebačka pivovara više okreće komercijalnim djelatnostima kako bi povećala prodaju i zadržala čelnu poziciju u pivarskoj industriji u Hrvatskoj. Upravo je zato na konferenciji za novinare Yeskov istaknuo da planira još kvalitetnije povezivanje s partnerima u prodaji i distribuciji. U Hrvatskoj je 2006. popijeno 37 tisuća hektolitara piva, odnosno 80 litara po glavi stanovnika, što je mnogo više od svjetskog prosjeka koji iznosi 25 litara.

Vezane vijesti

Akvizicija Femse pomogla Heinekenovim rezultatima u trećem tromjesečju

Akvizicija Femse pomogla Heinekenovim rezultatima u trećem tromjesečju

Nizozemska pivovara Heineken NV u srijedu je priopćila da su joj temeljni prihodi pali a dobit porasla u trećem tromjesečju zbog mješavine ušteda,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika