06.03.2007. / 15:42

Autor: Stjepan Marković

ISTRAŽIVANJE

Hrvati štede na higijenskim proizvodima

Istraživanje GfK pokazalo je da u 2006. godini došlo do uglavnom rasta potrošnje proizvoda ali i rasta cijene tih proizvoda. Istraživanje se provodi posljednjih pet godina i provodi se u cijeloj Hrvatskoj na uzorku od 1500 kućanstava. Proizvodi koji se prate podijeljeni su u tri kategorije: osnovni prehrambeni proizvodi (mlijeko, jestivo ulje, kava...), osnovni higijenski proizvodi (deterdženti za rublje i suđe, sapuni, zubne paste, šamponi, sredstva za čišćenje u kućanstvu) i neesencijalni proizvodi (instant kava/cappucino, voćni sokovi, CSD, vode, ledeni čaj, fermentirani mliječni proizvodi, mliječni deserti, čokolade, margarin, majoneza, kečap, senf…).

Istraživanje je pokazalo da su cijene osnovnih prehrambenih proizvoda malo niže dok se njihova potrošnja konstantno raste. Potrošnja osnovnih higijenskih proizvoda konstantno lagano opada, dok njihove cijene lagano rastu. Cijene neesencijalnih proizvoda sigurno rastu dok njihova potrošnja vrlo malo raste.

Sveukupno uzevši, ova košarica proizvoda svakodnevne potrošnje pokazala je u 2006. godini pozitivan pomak ali se i dalje “štedi” na proizvodima iz grupe higijenskih proizvoda (za osobnu uporabu i/ili za kućanstvo).

Vezane vijesti

Europa ne vjeruje Grcima

Europa ne vjeruje Grcima

Državljani četiriju glavnih zemalja eurozone, Francuske, Njemačke, Španjolske i Italije sumnjaju u sposobnost Grčke da se održi, no i dalje smatraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika