Objavljeno u Nacionalu br. 596, 2007-04-17

Autor: Tonko Vulić

TREND

Dr. Hauschkin retro paket

U povodu obilježavanja 40. godišnjice postojanja, kozmetička kuća Dr. Hauschka lansirala je retro paket s tri glavna prirodna preparata koji su postali zaštitni znak te kuće. Dr. Hauschka kremu za čišćenje, tonik za lice i dnevnu ružinu kremu, koji su u paketu, osmislila je 1967. kozmetičarka Elisabeth Sigmund, a njihov je sastav do danas ostao nepromijenjen. Posebnost kozmetike Dr. Hauschka je što ne tretira kožu prema dobi osobe i tipu kože, nego po stanjima kože koja se mijenjaju ovisno o godišnjem dobu, a svi preparati imaju BDIH certifikat prirodne kozmetike.

Cijena: 219 kn
Adresa: prodavaonice bio&bio u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku

Vezane vijesti

dm povlači jednu seriju dječje kozmetike alverde Molkemichel

dm povlači jednu seriju dječje kozmetike alverde Molkemichel

Nakon što je u austrijskim dm prodavaonicama u četiri proizvoda iz serije dječje kozmetike alverde Molkemichel utvrđen povećan broj bakterija… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika