22.05.2007. / 13:50
Danas su u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade dodijeljena priznanja ovogodišnjim nositeljima laskavog statusa Superbranda. Ovo priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija Superbrands, koja osim u Hrvatskoj, djeluje u još 73 zemlje diljem svijeta.
Proces stvaranja superbranda nije nimalo jednostavan. Naprotiv, radi se o iznimno zahtjevnom, riskantnom i dugotrajnom stvaranju poveznica između proizvoda i potrošača. Krajnji cilj branda je da kod svojih potrošača postane nezamjenjiv.
„U Hrvatskoj postoji niz brendova koji su se afirmirali kao takvi, koji nudeći emocionalno, ali i funkcionalno više od svojih konkurenata, pronalaze svoj put do svojih potrošača te postaju jedinstveni i nezamjenjivi u njihovim životima, što je i krajnji cilj svakog branda“, reakao je Borut Zemljič, regionalni direktor organizacije Superbrands.
U Hrvatskoj ima 120 službenih super-brandova koje bira Hrvatsko stručno vijeće. A od iduće godine tu će mogućnost, preko web portala i drugih medija imati i šira javnost.
Među hrvatske superbrandove uvršteni je i glavni brand NCL media grupe, tjednik Nacional.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu