22.05.2007. / 13:50

Autor: Marko Biočina

SUPERBRANDOVI

Najboljima dodijeljena priznanja

Danas su u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade dodijeljena priznanja ovogodišnjim nositeljima laskavog statusa Superbranda. Ovo priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija Superbrands, koja osim u Hrvatskoj, djeluje u još 73 zemlje diljem svijeta.

Proces stvaranja superbranda nije nimalo jednostavan. Naprotiv, radi se o iznimno zahtjevnom, riskantnom i dugotrajnom stvaranju poveznica između proizvoda i potrošača. Krajnji cilj branda je da kod svojih potrošača postane nezamjenjiv.

„U Hrvatskoj postoji niz brendova koji su se afirmirali kao takvi, koji nudeći emocionalno, ali i funkcionalno više od svojih konkurenata, pronalaze svoj put do svojih potrošača te postaju jedinstveni i nezamjenjivi u njihovim životima, što je i krajnji cilj svakog branda“, reakao je Borut Zemljič, regionalni direktor organizacije Superbrands.

U Hrvatskoj ima 120 službenih super-brandova koje bira Hrvatsko stručno vijeće. A od iduće godine tu će mogućnost, preko web portala i drugih medija imati i šira javnost.

Među hrvatske superbrandove uvršteni je i glavni brand NCL media grupe, tjednik Nacional.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika