21.08.2007. / 12:20

Autor: Nina Tomljanović

ONLINE BRANDOVI

Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi

Anketa je pokazala da je Google najomiljeniji online brand za 36 posto ispitanika, a Yahoo za 32 posto ispitanika. MySpace, Internet stranicu za druženje, izabralo je kao omiljenu 32 posto ispitanika u dobi od 18 do 24 godine

Kompanija JupiterResearch napravila je anketu koja je pokazala da su Google i Yahoo, među korisnicima Interneta u SAD-u, vrhunski online brandovi, dok je MySpace snažno ime kod mlađe populacije.

Anketa je pokazala da je Google najomiljeniji online brand za 36 posto ispitanika, a Yahoo za 32 posto ispitanika. MySpace, Internet stranicu za druženje, izabralo je kao omiljenu 32 posto ispitanika u dobi od 18 do 24 godine. Od ostalih ključnih online brandova, Amazon je navelo 20 posto ispitanika, eBay 18 posto, a slijede Microsoft s 11 posto, AOL 7 posto i Apple 3 posto. Rezultati pokazuju da su korisnici "pobornici brandova" i vjerni određenoj Internet stranici, što je važna činjenica za oglašivače.

"U vrijeme kada su korisnici svakodnevno preplavljeni porukama, oglašivači nedvojbeno traže načine kako da učinkovitije usmjere svoj marketing", kazao je David Schatsky, predsjednik JupiterResearcha.

Vezane vijesti

Google između dvije vatre

Google između dvije vatre

Google je prošle godine iz svojih raznovrsnih ponuda na internetu obrisao više od pet milijuna sadržaja, internetskih stranica i adresa. Mjesečno ova… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika