Objavljeno u Nacionalu br. 621, 2007-10-08
KARIJERA I NOVAC
Počela utrka za najbolje plakate
Do 15. listopada građani na internetu mogu glasovati za najbolji billboard
BORIS LJUBIČIĆ, hrvatski dizajner, član je predselekcijskog žirija koji je odabrao 24 finalistaVeć sedmu godinu organizira se Outward, nagrada za najbolji dizajn velikih plakata. Godišnju nagradu Outward pokrenula je tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent kako bi promovirala oglašivačku industriju i njezinu kreativnost. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke mogle su do 17. rujna kandidirati svoja idejna rješenja velikih plakata, a ona najkvalitetnija biraju se u pet kategorija - billboard, serija billboarda, citylight, serija citylighta i megaboard. Uvjet za prijavu je da je plakat objavljen na oglasnim površinama u posljednjih godinu dana.
Dodjele nagrada i proglašenje najboljih održat će 25. listopada u Hypo centru u Zagrebu, a publika svojim glasovima do 15. listopada na stranici www.outdoor-akzent također može sudjelovati u odabiru najboljeg billboarda. Najsretniji glasač će dobiti mogućnost da dizajnira i objavi vlastiti jumbo-plakat koji će na dva tjedna moći izvjesiti na jednoj od oglasnih površina outdoor akzenta.
“Organizacijom Outwarda preuzeli smo i dio odgovornosti za daljnji razvoj i popularizaciju dizajna plakata velikih formata, ali to nam daje poticaj da svaka nova dodjela bude još kvalitetnija i inventivnija”, izjavila je Gabriela Klarić, direktorica outdoor akzenta. Outdoor akzent Hrvatska osnovan je 1996. godine i do danas je razvio mrežu s više od 2000 plakatnih površina na području cijele Hrvatske. Nagrađenima za najbolji billboard plakat besplatno će ustupiti 50 plakatnih površina u trajanju od 14 dana. Tijekom rujna, od kada je natječaj otvoren, za nagradu Outward 2007. kandidirano je ukupno 68 radova.
Vezane vijesti
Hrvatski dizajneri nagrađeni u New Yorku
Hrvatski dizajneri Marija Juza i Nikola Đurek ovogodišnji su dobitnici prestižne nagrade za izvrsnost u dizajnu tipografije vodeće međunarodne… Više
- Helsinki - prijestolnica dizajna u 2012.
- Dizajn koji život znači
- Karl Lagerfeld kreira za širu publiku
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu