19.10.2007. / 08:00

Autor: Nina Tomljanović

MOBILNI MARKETING

Mobilni marketing sve češći kanal za promociju i prodaju proizvoda

Često nailazimo na podatke o eksplozivnom rastu tržišta mobilnih uređaja, aplikacija i revolucionalnih metoda mobilnog oglašavanja. Tome u prilog govore analize tržišta mobilne telefonije.

Tako primjerice, Enpocket Case Study "The branding performance of SMS advertising" istraživanje navodi činjenice o učinkovitosti m-marketinga, zaključujući da je pri izgradnji Branda i svijesti o marki proizvoda mobilno oglašavanje 50 posto uspješnija od televizijskog i 130 posto od radijskog oglašavanja.

Mala tajna uspješnog oglašavanja leži u kombinaciji marketinških kanala, navode iskusni marketari.

Hrvatska ni po čemu ne zaostaje u ovom svjetskom trendu.

Svakoga mjeseca u Hrvatskoj se pošalje oko 160 milijuna poruka, odnosno, 82 posto domaćinstava posjeduje barem jedan mobilni telefon. Kao primjer mobilnog marketinga, koji je u Hrvatskoj naišao na dobar odaziv, izdvojit ćemo bankarske obavijesti putem SMS-a o stanju na računu.

MIC d.o.o. (Multimedia Information Center) koju možete pobliže upoznati na web adresi: www.micdoo.com nudi infrastrukturu za nesmetano odvijanje SMS prometa, službu za korisnike, inovativne i zabavne SMS, MMS, GSP, UMTS servise, alate za upravljanje servisima, te svakodnevnu podršku prilikom korištenja usluga.

Ukoliko želite pokrenuti vlastiti web business, ovdje možete pronaći partnera koji će Vam omogućiti naplatu sadržaja na stranici ili kupovinu bilo kojeg sadržaja sa web stranica.

Vezane vijesti

Video: 'Jahanje' najvećeg vala u povijesti

Video: 'Jahanje' najvećeg vala u povijesti

Havajskom surferu Garrettu McNamari, Guinnessova knjiga rekorda priznala je rekord za surfanje na najvećem valu koji je ikada netko "zajahao",… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika