09.11.2007. / 17:26
Istanbul je nedavno bio domaćin hrvatskim fotografima i novinarima koji su mogli testirati novi Olympusov fotoaparat E-3 namijenjen profesionalnoj upotrebi. Riječ je o drugom digitalnom profesionalnom fotoaparatu Olympusa, koji je iako je riječ o pred-produkcijskom primjerku (što znači da fotoaparat još nije u prodaji) ocijenjen odličnim po tehničkim karakteristikama i dizajnu od strane većine okupljenih profesionalnih fotografa.
Ova dugo pripremana prezentacija predstavnicima Olympusa bila je izuzetno važna jer je u posljednjih nekoliko godina u svijetu došlo do zasićenja tržišta kompaktnih digitalnih fotoaparata, a time i do rušenja cijena te smanjivanja profita u tom segmentu poslovanja te su, na neki način, bili primorani razvijati nove proizvode.
Michael Handa, izvršni direktor za Olympus, odjel tehničke robe široke potrošnje u Europi, o novoj strategiji tvrtke rekao je: "U svijetu i Europi imamo iste ciljeve - želimo biti na čvrstom trećem mjestu u proizvodnji profesionalnih fotoaparata. Naša najveća težnja je biti ozbiljna fotografska tvrtka sa profesionalnim proizvodima i trenutno nam je kvaliteta naših uređaja puno važnija od profita. Tržište svuda u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, raste te smo zato prije tri godine lansirali prvi digitalni Olympusov profesionalni fotoaparat. Naši najveći konkurenti u tom segmentu su Canon i Nikon koji se proizvodnjom profesionalnih fotoaparata bave već dugi niz godina. Moramo utrošiti puno tehnologije i financijskih sredstava kako bismo ih dostigli. Olympus je sada u investicijskoj fazi što si možemo priuštiti jer na tržištu digitalnih fotoaparata stojimo iznimno dobro. Ipak, mi smo predvodnici proizvodnji kompaktnih fotoaparata malene težine."
Olympus je prvi u svijetu proizveo redakcijski fotoaparat, ali je i prije dvadesetak godina, naizgled iznenada, prestao proizvoditi profesionalne fotoaparate. U fotografskim krugovima još i danas kruže razne priče o tome kako je došlo do toga, a prave razloge objasnila je Ksenija Genc - Novak, šefica za Olympus u Hrvatskoj i Adriatic regiji: "Tada je Olympus također bio u investicijskoj fazi, moglo bi se čak i reći povijesnoj. Naime, tada se u tajnosti radilo na razvijanju digitalne fotografije koja do tada nije postojala i sva su sredstva bila usmjerena k tome cilju. Iz tog razloga prestali smo proizvoditi profesionalne fotoaparate i to je bio pun pogodak."
Olympus je na hrvatsko tržište prije 15 godina sa digitalnim fotoaparatima došao ranije nego druge tvrtke i time stekao brojne prednosti, o čemu je Michael Handa rekao: "Izuzetno smo zadovoljni poslovanjem u Hrvatskoj i regiji u kojoj vlada veliki interes za naše proizvode. Smatram da nam na hrvatskom tržištu dolaze još bolja vremena. Tamo smo broj jedan u kompaktnim digitalnim fotoaparatima te se nadam da ćemo biti barem čvrsti broj tri u profesionalnim uređajima dok planiramo da udio na istom globalnom tržištu bude 10 posto za Olympus".
Vezane vijesti
Postanite polaznik fotoseminara Fotosofia 7
Otvoren je natječaj za 15 seminarista sedmog izdanja Fotosofije, besplatnog sedmodnevnog fotoseminara pod stručnim vodstvom Damira Hoyke. Fotosofia 7… Više
- Hrvatska novinska fotografija 2011.
- Službeno otvoren fotografski natječaj: “male stvari puno znače”
- Istanbul: Tisuće ljudi na prosvjedima protiv odluke suda
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu