13.11.2007. / 10:46

Autor: Katarina Zorić

SEZONA SKIJANJA

Hrvati će na skijašku opremu potrošiti 40 milijuna kuna

Protekle godine Hrvati su na kupnju skijaške opreme potrošili oko 30 milijuna kuna, a prema procjenama trgovaca u ovoj godini potrošit će između 35 i 40 milijuna kuna. Planira se da će oko 10.000 pari skija biti prodano u Zagrebu, oko 3000 pari u Rijeci, te još 2000 pari u drugim dijelovima Hrvatske

Baš kao i proteklih godina, brojni Hrvati i ove će sezone zimski odmor provesti na skijanju. U prilog tomu govori podatak da su već u rujnu i listopadu trgovine sportske opreme prodale oko 2500 pari skija, a riječ je o zalihama iz prošle skijaške sezone 2006/07., piše Vjesnik.

Prošle godine, zbog nedostatka snijega, prodano je nešto manje od 10.000 pari skija u cijeloj Hrvatskoj (planirana je prodaja od 13.000 pari), pa su sada trgovci snizili cijene skija i skijaške opreme čak do 60 posto. Na taj način oslobodili su prostor u svojim dućanima za nove modele skija koje se prodaju od sredine listopada, a u planu je prodati 15.000 pari u cijeloj Hrvatskoj. Cijena novih modela skija kreće se od 2500 do 7500 kuna.

Hrvati su prošle godine na kupnju skijaške opreme potrošili oko 30 milijuna kuna, a prema procjenama trgovaca u ovoj godini potrošit će između 35 i 40 milijuna kuna. Planira se da će oko 10.000 pari skija biti prodano u Zagrebu, oko 3000 pari u Rijeci, te još 2000 pari u drugim dijelovima Hrvatske.

Na hrvatskom tržištu skijaške opreme zastupljeni su svi najveći svjetski proizvođači skija - Atomic, Head, Fisher, Rossignol, Salamon, Elan - a većina tih skijaških brandova proizvodi skije i za velike robne centre, i to pod svojim imenom, ali su modeli drukčije označeni te drukčijeg dizajna, dok je kvaliteta skije ista onoj u originalu. Naravno, te »polukopije« osjetno su jeftinije od originala i dobro se prodaju. Mali dućani skijaške opreme sve teže se nose s konkurencijom velikih robnih centara, koji odjednom od poznatih proizvođača skija naručuju više tisuća pari tih »polukopija« skija.

Proizvođači skija već godinama imaju i posebnu liniju skija namijenjenu isključivo ženama, što se pokazalo dobrim poslovnim potezom jer većinu žena pri kupnji skija privlači ponajprije vanjski izgled.
Uz biciklizam, skijanje je najveći biznis za trgovce, pa ne čudi što iz godine u godinu i naši dućani nude sve bolju ponudu razne skijaške opreme. Tako su sada pravi hit skijaške cipele s ugrađenim grijačima, u kojima skijaš temperaturu može regulirati uz pomoć daljinskog upravljača. Cijena takve obuće je od 3000 do 8000 kuna, i već se dobro prodaje. Hrvatski trgovci procjenjuju da ima još puno prostora za povećanje skija i skijaške opreme na našem tržištu te da bi rastom standarda građana tu prodaju u sljedećih nekoliko godina mogli i udvostručiti.

Vezane vijesti

Ana Jelušić završila karijeru zbog problema s astmom

Ana Jelušić završila karijeru zbog problema s astmom

Jedna od najtrofejnijih hrvatskih skijašica, Ana Jelušić objavila je na konferenciji za medije da završava svoju skijašku karijeru. Razlog prekida su… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika