Objavljeno u Nacionalu br. 628, 2007-11-26
Tvrtka Sephora predstavlja koncept koji objedinjuje ponudu više od 250 klasičnih i ekskluzivnih kozmetičkih brandova i Sephorinu privatnu kolekciju te proizvode za njegu tijela, njegu kose, šminku, mirise te dodatni kozmetički pribor. Sephora je karakteristična jer je u njenim parfumerijama moguće vidjeti dva puta više muškaraca i čak tri puta više mladih, što potvrđuje činjenicu da Sephora ne prati trendove nego sudjeluje u njihovu kreiranju svojom jedinstvenom ponudom proizvoda, posebnim načinom izlaganja robe, trajnim animiranjem u trgovinama, slobodom izbora, te mogućnošću isprobavanja i doživljaja.
Informacije: u trgovačkom centru Avenue Mall
Vezane vijesti
dm povlači jednu seriju dječje kozmetike alverde Molkemichel
Nakon što je u austrijskim dm prodavaonicama u četiri proizvoda iz serije dječje kozmetike alverde Molkemichel utvrđen povećan broj bakterija… Više
- Foto: Megan Fox u promo-shootingu za Armani
- L'Oréal s jasnim ciljevima održivog razvoja do 2015. godine
- Velike kozmetičke kuće pomažu stradalnicima u Japanu
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu