Objavljeno u Nacionalu br. 628, 2007-11-26

Autor: Ante Mihić

'LUXURY, PLEASE' U BEČU

Najveći show luksuza stigao u Zagreb

U BEČU je upravo završio sajam najskupljih brandova na svijetu, 'Luxury, please' čiji će dio biti izložen od 30. studenoga u hotelu Regent Esplanade u Zagrebu

BOGATSTVO I GLAMUR U BEČKOM DVORCU Gerhard Krispl, direktor sajma 'Luxury, please' ispred Rolls Roycea vrijednog 450.000 eura izložena u bečkom dvorcu HofburgBOGATSTVO I GLAMUR U BEČKOM DVORCU Gerhard Krispl, direktor sajma 'Luxury, please' ispred Rolls Roycea vrijednog 450.000 eura izložena u bečkom dvorcu HofburgGerhard Krispl je idejni pokretač i direktor "Luxury, please", sajma luksuza, mjesta gdje će se na jednom mjestu prikazati i predstaviti najveći svjetski brandovi. "Luxury, please" je, prema Krisplovim riječima, puno više od običnog sajma, to je show gdje se predstavlja jedinstveni svijet luksuza u drugačijem, glamuroznijem svjetlu. Krispl je na ideju došao jer je smatrao da glamur i luksuz ne postoje samo u New Yorku, Londonu, Parizu, već i u Beču, kojeg smatra jednim od najluksuznijih i najzanimljivijih europskih gradova. Upravo zato je i prvi "Luxury, please" održan prije godinu dana u bečkom dvorcu Hofburg gdje je na 4000 m2 okupio stotinjak prestižnih izlagača kao što su automobili Aston Martin, Bentley, Bugatti, dizajneri odjeće Versace, Hugo Boss, Armani, proizvođači satova Patek Philippe, Breitling, Audemars Piguet i još mnogi drugi čiji se proizvodi već godinama izdvajaju po kvaliteti, dizajnu i cijeni. Ovogodišnji "Luxury, please" održan je također u Hofburgu od 23. do 25. studenoga, a okupilo se čak 140 izlagača, dok su posjetitelji uživali u prvoklasnom dizajnu kupaonica, kuhinja, pokućstva, skupocjenih satova, unikatnih automobila, jahti i malih privatnih aviona. Jedan od razloga zašto smo u Beču, nekoliko sati uoči otvaranja sajma "Luxury, please" razgovarali s Krisplom bila je i činjenica da će se u Zagrebu od 30. studenoga do 2. prosinca u hotelu The Regent Esplande održati Luxury saloon koji je u Zagreb dovela Rathanea agencija, želeći i u ovom dijelu Europe predstavidi dio svjetskog luksuza.

“Ideju o pokretanju sajma dobili smo jer smo smatrali i vjerovali da i ovaj dio Europe ima ljude i proizvode koji pripadaju svijetu luksuza. Beč je odličan za ovakvu vrstu showa i s obzirom na svoju povijest i tradiciju zaslužuje priredbu kao što je "Luxury, please". Smatram da je ovakva izložba najbolji način za promociju Beča i da s obzirom na sve što predstavlja ovaj show, Beč dobiva jednu lijepu i neobičnu reklamu”, rekao je na počeku našeg razgovora Krispl.

Iako je na početku imao određenih problema jer nije znao kako privući neke od najvećih svjetskih brandova, bio je uvjeren da će, kad privuće jednu marku i ostali proizvođači na ”Luxury, please”, pronaći svoj interes. “Vjerujem da je ovaj show jedinstven jer na njemu neki vodeći konkurentni brandovi predstavlju svoje proizvode zajedno, na jednom mjestu. Imali smo malih problema kada smo nekim brandovima izložili svoje ideje, ali kada smo dobili Aston Martina, onda se Bentley sam ponudio, pa smo malo pomalo dobili sve ono što smo željeli na našem showu”, kaže Krispl. Veliki broj zainteresiranih kupaca iz jugoistočne Europe, Azije, Rusije, pokazao mu je da je "Luxury, please" uspio. Krisplova ideja je da sljedećih godina "Luxury, please" postane prepoznatljiv događaj u jugoistočnoj Europi, pa mu je želja da se nakon Zagreba, show održi i u Mađarskoj, Rumunjskoj i drugim zemljama regije. “Ovaj sajam smo zamislili i kao jednu vrstu promocije novih brandova jer želimo dati priliku nekim novim brandovima i ljudima da se probiju u nedodirljivi svijet luksuza. Omogućujemo i onima koji su manje poznati da izlažu ovdje, ali njihovi proizvodi moraju biri glamurozni, kvalitetni i naravno skupi”, rekao je Krispl.

ASTON MARTIN V8 VANTAGE, spoj tradicije i vrhunske tehnologije u vlasništvu American Expressa bio je ponuđen na prodaju u BečuASTON MARTIN V8 VANTAGE, spoj tradicije i vrhunske tehnologije u vlasništvu American Expressa bio je ponuđen na prodaju u Beču


Tako je na ovogodišnjem "Luxury, please" predstavljeno nekoliko novih proizvoda i brandova, a Krispl je posebno naglasio Philippa Pleina, čiji je namještaj od krokodilske kože privlačio poglede.

“Prije godinu dana imali smo sto izlagača, a ove godine imamo ih oko 145. Prošle je godine 'Luxury, please' posjetilo 18.560 ljudi, a na ovogodišnjem showu bilo je više od 20.000 ljudi. Popularnosti showa pridonijela je i velika medijska kampanja, u koju je uloženo oko milijun eura u Austriji. Jedan dio showa održao se ispred dvorca Hofburg, pa su svi zainteresirani mogli vidjeti i razgledati proizvode koji se viđaju jednom u životu”, rekao je Krispl. “Vrijednost svih proizvoda na prošlogodišnjem 'Luxury, please', iznosila je 165 milijuna eura, a ove godine je više od 200 milijuna eura. Iako mnogi misle da ljudi uglavnom dođu i samo gledaju proizvode, imamo i puno zainteresiranih kupaca. Na prošlogodišnjem sajmu uspjeli smo prodati neke od najskupljih automobila, jahti i ostalih proizvoda”, rekao je Krispl.

Iako na "Luxury, please" svoje proizvode izlažu gotovo svi najveći i najpoznatiji svjetski brandovi Krispl želi da svaki proizvod bude specifičan i karakterističan u svakom svom detalju - najbolje od najboljeg. Iako će u zagrebačkom hotelu The Regent Esplande izlagati 20-ak izlagača, što je u odnosu na Beč relativno skromna brojka, Krispl ne sumnja da će i zagrebački show biti jedinstven i da će privući veliki broj onih koji žele uživati u luksuznim i skupim proizvodima.

EKSKLUZIVNI SATOVI tvrtke H. Moser & Cie čije se cijene kreću od 7500 eura do 30.000 eura izložene za najzahtjevniju europsku klijenteluEKSKLUZIVNI SATOVI tvrtke H. Moser & Cie čije se cijene kreću od 7500 eura do 30.000 eura izložene za najzahtjevniju europsku klijentelu“Jedan od razloga zašto smo izabrali Zagreb je činjenica da u tom gradu živi više od milijun ljudi i da je Zagreb kao grad zanimljiv i medijski i marketinški, te da je već godinama jedna od najtraženijih europskih turističkih destinacija. Želimo Zagrebu i jugoistočnoj Europi pokazati koliko zanimljivih proizvoda imamo i prezentirati ih na jedan drugačiji način. Možda se neki neće složiti sa mnom, ali Zagreb je jedan od najrazvijenijih i najzanimljivijih gradova ovog dijela Europe i upravo zbog toga vjerujemo u veliki uspjeh showa. Ovom prilikom želim zahvaliti agenciji Rathanea i Hotelu The Regent Esplanade koji su prepoznali ovaj događaj i omogućili nam prekrasan prostor za prezentaciju svih naših proizvoda”, rekao je Krispl.

On kaže da da je jedan od razloga zašto se odlučio za Zagreb i tržište koje je vrlo bitno za ovakav show, te da već nekoliko godina u Zagrebu postoji tržište koje može na vrlo dobar način prezentirati, ali i prihvatiti poznate brandove. “Osim u Zagrebu, neke od svojih proizvoda predstavit ćemo od 5. do 13. travnja 2008. u Splitu na Croatia Boat Showu. Također nam je želja organizirati nešto i u Dubrovniku koji je također vrlo zanimljiv i koji bi bio vrlo dobro mjesto za predstavljanje ovih proizvoda”, rekao je Krispl.

Osim razgledavanja, svi posjetitelji imaju i mogućnost kupiti svaki od proizvoda koji je predstavljen na "Luxury, please" showu. Iako je zbog visokih i pomalo “nemoralnih” cijena vrlo mali broj onih koji si mogu priuštiti neki od predstavljenih i izloženih proizvoda, Krispl je uvjeren da će i ove godine prodati veliki broj proizvoda.

KEMIJSKA OLOVKA Bugatti vrijedna 10.000 eura još je jedan od glamuroznih izložaka s bečkog showa koji je ujedinio najpoznatije svjetske brandove s manje poznatim proizvođačima iznimno dizajniranih i, dakako, vrlo skupih sitnicaKEMIJSKA OLOVKA Bugatti vrijedna 10.000 eura još je jedan od glamuroznih izložaka s bečkog showa koji je ujedinio najpoznatije svjetske brandove s manje poznatim proizvođačima iznimno dizajniranih i, dakako, vrlo skupih sitnica“Nama je svejdeno tko su naši kupci, jer na showu se uglavnom uspostave kontakti, potpišu predugovori, a onda se svakom klijentu prisutpa pojedinačno. Morate shvatiti da nitko nema kod sebe toliko gotovine da odmah isplati neki od proizvoda, a i nije nam želja isključivo prodati već kupca upoznati s brandom i samim proizvodom. Kupuju i privatne osobe i velike tvrtke, ovisno o proizvodu, ali moram biti iskren i reći da su najskuplje stvari kupili pojedinci”, kaže Krispl.

Osim činjenice da je zbog svog načina izlaganja i proizvoda koji se izlažu, ovaj sajam jedinstven u svijetu, Krispl ne želi samo poznate osobe iz javnog života, nego mu je želja da show posjete i svi oni koji luksuz smatraju dijelom svoga života.

Skupo i ekskluzivno

" Mi želimo da u centru budu proizvodi i da svaki pojedini proizvod ima svoje značenje. Naravno da nam puno znači i posjet poznatih osoba iz javnog, kulturnog ili političkog života, stoga svaki Luxury show ima i svoj VIP event na kojem se okupljaju ljudi iz toga okruženja. U Zagrebu očekujem 3000 građana, pozivam ih da dođu u što većem broju jer pripremili smo vrlo bogat program u kojem će uživati, a imat će priliku vidjeti neke od najskupljih i najekskluzivnijih proizvoda na svijetu", rekao je Krispl.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika