27.11.2007. / 16:53

Autor: Katarina Zorić

TVRTKE

Coca cola Hrvatska predstavila Izvješće o održivosti

Podsjetivši da je ovo drugo izvješće o održivosti Coca cola Hrvatske, glavni direktor kompanije Zoran Bogdanović naglasio je da ova tvrtka prva u hrvatskoj industriji radi izvješće o održivosti koje izvještava o obvezama, vrijednostima i rezultatima ove kompanije

Coca Cola Beverages Hrvatska danas je predstavila Izvješće o održivosti koje daje pregled obveza tvrtke, vrijednosti i rezultata u odnosu na zajednicu, okoliš, radnu snagu i tržište.

Podsjetivši da je ovo drugo izvješće o održivosti Coca cola Hrvatske, glavni direktor kompanije Zoran Bogdanović naglasio je da ova tvrtka prva u hrvatskoj industriji radi izvješće o održivosti koje izvještava o obvezama, vrijednostima i rezultatima ove kompanije.

"U našim izvješćima trudimo se biti što otvoreniji u svim uspješnim stvarima, ali i na područjima gdje nismo bili tako uspješni, primjerice kod štrajka naših djelatnika. Naša redovitost u izvještavanju pokazuje da smo otvoreni za dijalog sa svim javnostima, a vodimo se načelima inovativnosti, transparentnosti i dijaloga. U posljednje dvije godine radili smo na našim obvezama što se tiče korporacijske društvene odgovornosti, i još važnije, koncept odgovornog ponašanja ugradili smo u sve svoje aktivnosti u cijeloj tvrtki" rekao je Bogdanović.

"Coca Cola Beverages Hrvatska dobar je primjer internacionalnog kapitala u Hrvatskoj" rekao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević na današnjem predstavljanju Izvješća o održivosti Coca cole Beverages Hrvatska.

"Iako je Coca cola globalna kompanija pokazala je senzibilnost za lokalno djelovanje, a to se rijetko susreće. Ova tvrtka može se pohvaliti i dobrim dijalogom s državom što je jako bitno jer na taj način otvaraju i pitanja socijalnog dijaloga" naglasio je Vidošević ističući da su u Coca coli prepoznali važnost komunikacije.

U Izvješću, kojega su predstavili dr. Paul Stubbs i mr. Denis Redžepagić s Ekonomskog instituta Zagreb, naglasak je stavljen na sudioničare koji su kao prioritete u budućnosti naveli orijentaciju na zdrave napitke, dijalog s lokalnim zajednicama i potporu njihovim programima, prilagodbu globalnih oglašivačkih kampanja lokalnim tržištima, potporu programima zaštite okoliša, kao i potporu programima za zaštitu zdravlja.

Na današnjoj prezentaciji svoju suradnju s Coca colom predstavili su Udruga Bicikl, Hrvatska udruga za školovanje pasa vodiča i mobilitet, Crveni križ Vinkovci, Zvjezdarnica Višnjan i Ured državne uprave Splitsko dalmatinske županije.

Najavljeno je i novo Izvješće o održivosti koje će biti objavljeno 2009., a bazirat će se na dostignućima i iskustvima u iduće dvije godine.

Vezane vijesti

Hrvatska ima 28% veću prodajnu površinu po stanoviku od zemalja EU

Hrvatska ima 28% veću prodajnu površinu po stanoviku od zemalja EU

U primjeni najnovijih tehnoloških rješenja kao i strukturnoj konsolidaciji ponajviše je napravljeno u trgovini, rekao je Nadan Vidošević, predsjednik… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika