24.12.2007. / 12:01
"AKO PIJEŠ NE VOZI"
Oglasi protiv vožnje pod utjecajem alkohola i u igricama
Škotska vlada financirati će kampanju koja će uključivati objavljivanje oglasa protiv vožnje pod utjecajem alkohola i u računalnim igricama.
Projekt je vrijedan 10 tisuća funti, a predviđa postavljanje oglasa unutar igrica za Xbox konzole. U igricama u kojima se voze različite automobilske utrke poput "Need for Speed: Carbon" i "Project Gotham Racing 4", ali i u drugim igricama poput "NBA live".
Škotski ministar prometa Stewart Stevenson rekao je da ih je na to potaknuo veliki broj prometnih nesreća, a svjesni su kako bi doprli do mladeži trebaju inovativan pristup. Vlada procjenjuje kako 73 posto Britanaca u dobi od 15 do 27 godina kod kuće ima nekakvu igraću konzolu.
"Tehnologija nije napadna, već profinjena, ali se poruka može jasno i glasno primijetiti u pozadini", rekao je Stevenson.
Vidjeti ćemo hoće li Britanci biti uspješniji u ovoj kampanji od naših "0.0 promila"
Vezane vijesti
Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar
Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više
- Čačić na mađarskom sudu kao 'običan' građanin
- Slovenski vojnici opozvani s Kosova zbog alkohola
- Srušio se zrakoplov sa 123 putnika
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu