24.12.2007. / 12:01

Autor: Martina Čizmić

"AKO PIJEŠ NE VOZI"

Oglasi protiv vožnje pod utjecajem alkohola i u igricama

Škotska vlada financirati će kampanju koja će uključivati objavljivanje oglasa protiv vožnje pod utjecajem alkohola i u računalnim igricama.

Projekt je vrijedan 10 tisuća funti, a predviđa postavljanje oglasa unutar igrica za Xbox konzole. U igricama u kojima se voze različite automobilske utrke poput "Need for Speed: Carbon" i "Project Gotham Racing 4", ali i u drugim igricama poput "NBA live".

Škotski ministar prometa Stewart Stevenson rekao je da ih je na to potaknuo veliki broj prometnih nesreća, a svjesni su kako bi doprli do mladeži trebaju inovativan pristup. Vlada procjenjuje kako 73 posto Britanaca u dobi od 15 do 27 godina kod kuće ima nekakvu igraću konzolu.

"Tehnologija nije napadna, već profinjena, ali se poruka može jasno i glasno primijetiti u pozadini", rekao je Stevenson.

Vidjeti ćemo hoće li Britanci biti uspješniji u ovoj kampanji od naših "0.0 promila"

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika