05.08.2002. / 00:00
Nakon dvije godine razvoja kragujevačka Zastava je proizvela Yugo Elektru, prvi jugoslavenski automobil na struju. Na njemu je po prvi puta u automobilističkoj industriji primijenjen asinkroni elektromotor, izum Nikole Tesle. Tehnički podaci zastavinog ponosa su zaista ‘impresivni’; Krušikov akumulator od 140 Volti i 60 Amper sati omogućuje mu da pređe 60 kilometara ako vozač ne pali grijanje i svjetla, a zbog dimenzija akumulatora popularni Jugić je postao dvosjed. Može doseći brzinu od 90 Km/h ali je relativno ekonomičan tek pri brzini od 60 Km/h.
‘’Naš je cilj da vrijeme punjenja akumulatora skratimo sa pet sati na 5 minuta’’ – rekao je jedan od ponosnih konstruktora, profesor Zoran Radaković sa beogradskog Elektro-tehničkog fakulteta.
Vezane vijesti
Zbog skidanja EU zastave kažnjena sa 102 eura
Na splitskome Prekršajnom sudu Kristina Ćurković, aktivistica udruge "Volim Hrvatsku, ne u EU" osuđena je na novčanu kaznu u iznosu od 102 eura zbog… Više
- U Borovu netko zapalio i odbacio državnu zastavu
- Libijski pobunjenici bore se pod zastavom kraljevstva
- Navijači Peñarola razvili 'najveću zastavu u povijesti'
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu