14.01.2008. / 14:55

Autor: Igor Ćutuk

STOCKHOLM

Bruketa&Žinić osvojili ugledne nagrade za oglašavanje

Zlato i broncu hrvatska je agencija osvojila u konkurenciji više od 5.500 radova iz cijelog svijeta

Marketinška agencija Bruketa&Žinić osvojila je zlatnu nagradu na uglednom natječaju za oglašavanje Epica, održanom tijekom vikenda u Stockholmu, za godišnje izvješće za Podravku “Ispeci pa reci”. Agenciji je dodijeljena i brončana nagrada za citylight “Guza” za Jegerstar.

Epica se održava više od 20 godina, a u konkurenciji za nagrade ove je godine bilo rekordnih 5.642 rada iz više od 800 kompanija diljem svijeta. Značaj natjecanja ogleda se u tome što ocjenjivački žiri čine urednici magazina specijaliziranih za oglašavanje, a radove ocjenjuje 34 urednika iz 27 europskih zemalja.

Zlatom nagrađeni godišnji izvještaj za Podravku “Ispeci pa reci” specifičan je jer, osim uobičajenog dijela koji sadrži brojke i izvještaj nezavisnog revizora, središnji dio izvještaja čini knjižica koja se mora ispeći u pećnici prije čitanja.

Citylight “Guza”, koji je na Epici osvojio broncu, agencija je pripemila za domaći trgovački lanac za distribuciju svjetskih odjevnih marki Jegerstar. Rad je zamišljen s ciljem da prolaznike potakne na sudjelovanje u prenošenju poruke.

Agencija Bruketa&Žinić jedina je hrvatska tvrtka nagrađena na ovogodišnjem natjecanju, a njezini će radovi biti uvršteni u publikaciju “Epica 21”, uz neka od najznačajnijih imena svjetskog oglašavanja.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika