Objavljeno u Nacionalu br. 641, 2008-02-25

Autor: Mislav Šimatović

KARIJERA I NOVAC

BlackBerryjeva nagrada T-Mobileu

RAINER RATHGEBER, direktor T-MobileaRAINER RATHGEBER, direktor T-Mobilea Na svjetskom sajmu telekomunikacija u Barceloni, GSMA Mobile World Congressu, tvrtka RIM, koja je vlasnik branda BlackBerry, uručila je hrvatskom T-Mobileu nagradu za najinovativniju marketinšku kampanju u 2007. Riječ je o kampanji u kojoj je glavni lik turistički poduzetnik Roko, koji u seriji spotova promovira uslugu Ured za van. Kampanju je kreirala marketinška agencija Digitel. RIM posluje s oko 330 operatora u 130 zemalja svijeta.

Vezane vijesti

Simpa se vraća kao nova tarifa

Simpa se vraća kao nova tarifa

Simpa, brand Hrvatskog telekoma koji mnogi i danas povezuju sa prepaid uslugom, vraća se kao nova tarifa u ponudi prepaid usluga HT-a. Naime, u HT-u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika