29.09.2003. / 00:00
Prema najnovijoj studiji konzultantske kuće A.T. Kearney o razvoju svjetske trgovine u 2003. godini, Hrvatska nije atraktivno odredište poznatim svjetskim trgovačkim lancima poput američkog Wal-Marta, britanskog Tescoa ili francuskog Carrefourea. Osnovni razlog tome je kritična masa već prisutnih trgovačkih lanaca, a studija otkriva da su trgovcima trenutno u fokusu ona tržišta na kojima je mali broj svjetskih trgovina u odnosu na broj “urbanih potrošača”. Bitna je i ekonomska i politička stabilnost te usklađenost rasta bruto domaćeg proizvoda i potrošnje. Tako analizirana tržišta, konzultanti iz A.T. Kearney, podijelili su na tri skupine tj. na države na ekranu radara te na one na promatranju i za izbjegavanje. Hrvatska nije ni u jednoj skupini, a među dvadeset najatraktivnijih odredišta trgovačkih divova dominiraju mediteranska i istočnoeuropska tržišta.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu