29.09.2003. / 00:00

Autor: Borivoje Dokler

GOSPODARSTVO

HRVATSKA NIJE ZANIMLJIVA TRGOVAČKIM LANCIMA


Prema najnovijoj studiji konzultantske kuće A.T. Kearney o razvoju svjetske trgovine u 2003. godini, Hrvatska nije atraktivno odredište poznatim svjetskim trgovačkim lancima poput američkog Wal-Marta, britanskog Tescoa ili francuskog Carrefourea. Osnovni razlog tome je kritična masa već prisutnih trgovačkih lanaca, a studija otkriva da su trgovcima trenutno u fokusu ona tržišta na kojima je mali broj svjetskih trgovina u odnosu na broj “urbanih potrošača”. Bitna je i ekonomska i politička stabilnost te usklađenost rasta bruto domaćeg proizvoda i potrošnje. Tako analizirana tržišta, konzultanti iz A.T. Kearney, podijelili su na tri skupine tj. na države na ekranu radara te na one na promatranju i za izbjegavanje. Hrvatska nije ni u jednoj skupini, a među dvadeset najatraktivnijih odredišta trgovačkih divova dominiraju mediteranska i istočnoeuropska tržišta.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika