Objavljeno u Nacionalu br. 645, 2008-03-24

Autor: Nacionalova redakcija

PREKASNO

Zakašnjela reklama Srbije u Newsweeku

NEWSWEEK u novom broju reklamira Koštuničinu vladu koja je palaNEWSWEEK u novom broju reklamira Koštuničinu vladu koja je palaČetiri dana nakon ostavke srbijanskog premijera Vojislava Koštunice američki tjednik Newsweek objavio je veliki reklamni dodatak o Srbiji, hvaleći vladu - koje više nema. Na devet stranica članovi bivše vlade u nekoliko intervjua uvjeravaju čitatelje utjecajnog lista kako je ta vlada stabilna, dinamična, kako gradi budućnost Srbije, te pozivaju strane investitore da ulažu u Srbiju.

Budući da su to ministri vlade koja je dala ostavku, cijeli reklamni prilog ima zapravo komičan naslov: “Nova srbijanska vlada daje poticaje investitorima bez presedana“. Beogradski dnevni list Blic zainteresirao se kako se dogodila takva glupost pa je došao do zanimljivih otkrića. Na takvu reklamu srbijansku je vladu još prošlog ljeta nagovorila neka posrednička agencija sa sjedištima u Budimpešti i Bangkoku i obećala da će reklama biti objavljena ujesen. Reklamu nije platila srbijanska vlada, nego vladi bliske srbijanske kompanije Pupin Telekom, Telefonija, Alko grupa, beogradski aerodrom Nikola Tesla i Amiga iz Kraljeva. U reklami su navedeni gotovo svi ministri koji su sad u ostavci. Blic je pokušao doznati zašto se toliko kasnilo s prilogom pa je dobio objašnjenje da je posrednička agencija čekala najpovoljniji trenutak za objavljivanje. Mislili su da će povoljan trenutak biti u ožujku, ali su odviše čekali - i dočekali pad vlade.

Vezane vijesti

Kosovo: U sukobu na prijelazu Merdare više od 40 ozlijeđenih

Kosovo: U sukobu na prijelazu Merdare više od 40 ozlijeđenih

Više od 40 ljudi, među kojima više od 20 pripadnika kosovske policije, ozlijeđeno je u četvrtak ujutru u sukobu skupine srbijanskih građana i… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika