Objavljeno u Nacionalu br. 647, 2008-04-07
DOK JE U MEKSIKU reklama naišla na dobar prijem, u SAD-u su neki kupci votke Absolut najavili da je više neće pitiŠvedski proizvođač votke Absolut pokrenuo je šokantnu marketinšku kampanju kako bi snažno konkurirali ruskoj votki, ali postoji bojazan da bi to moglo imati loš odjek u SAD-u. U marketingu Absoluta smatraju da u latinskoameričkim zemljama, posebno u Srednjoj Americi, postoji znatan prostor za širenje prodaje, pa su dizajnirali reklamni plakat s neobičnom kartom Srednje Amerike na kojem piše da bi tako ona trebala izgledati “kad bi svijet bio savršen”: granica između Meksika i SAD-a nije rijeka Rio Grande nego je mnogo sjevernije, tako da su u Meksiku američke savezne države Teksas, Arizona, Novi Meksiko, Kalifornija i još neke. To i jest bila granica do 1848. godine, kad je nakon američko-meksičkog rata Meksiko morao SAD-u predati to područje koje se zvalo Alta California.
U Meksiku je plakat primljen jako dobro, jer mnogi Meksikanci smatraju da im je 1848. nanesena velika nepravda. No u SAD-u su već neki potrošači votke Absolut najavili da je više neće piti.
Vezane vijesti
Nismo došli po pouke iz demokracije
Europljani nisu došli na summit G20 u Los Cabos u Meksiku da bi dobivali pouke iz demokracije, rekao je u ponedjeljak novinarima predsjednik Europske… Više
- Vodeći poslovni ljudi na skupu G20 traže djelovanje
- Telefonski razgovor europskih čelnika uoči G20
- Prijateljske: Francuzi uvjerljivi, Ukrajinci blijedi
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu