Objavljeno u Nacionalu br. 648, 2008-04-15

Autor: Mislav Šimatović

DARKO MARINAC, prvi čovjek PodravkeDARKO MARINAC, prvi čovjek Podravke Podravka je predstavila novi vizualni identitet Studene, jednog od najpoznatijih brandova te koprivničke prehrambene kompanije. Inovacija je vidljiva u novom dizajnu boce i ambalaže, ali i na sveukupnoj komunikaciji s tržištem, zbog čega je kreiran potpuno novi vizualni svijet vode Studena, baziran na grafičkom elementu plavih točaka. Lansirana je i nova web stranica www.studena.com.hr .

Vezane vijesti

Veliki rast depozita građana u Splitskoj banci

Veliki rast depozita građana u Splitskoj banci

Splitska banka objavila je kako su depoziti građana koje drži dosegnuli iznos od 1,1 milijardu eura. Uz to, u Splitskoj banci tvrde da stalno… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika