Objavljeno u Nacionalu br. 648, 2008-04-15
Rebranding podravkine vode
DARKO MARINAC, prvi čovjek Podravke Podravka je predstavila novi vizualni identitet Studene, jednog od najpoznatijih brandova te koprivničke prehrambene kompanije. Inovacija je vidljiva u novom dizajnu boce i ambalaže, ali i na sveukupnoj komunikaciji s tržištem, zbog čega je kreiran potpuno novi vizualni svijet vode Studena, baziran na grafičkom elementu plavih točaka. Lansirana je i nova web stranica www.studena.com.hr .
Vezane vijesti
Veliki rast depozita građana u Splitskoj banci
Splitska banka objavila je kako su depoziti građana koje drži dosegnuli iznos od 1,1 milijardu eura. Uz to, u Splitskoj banci tvrde da stalno… Više
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu