Objavljeno u Nacionalu br. 649, 2008-04-22

Autor: Ante Mihić

cijena: na upit informacije: www.carlsberg.hrcijena: na upit informacije: www.carlsberg.hrOd svog pojavljivanja 1997. godine Pan je i kvalitetom piva i svojim inačicama te raznovrsnošću pakiranja bio osvježenje na hrvatskom tržištu piva. Kako bi opravdao povjerenje svojih sve brojnijih potrošača, Pan je redizajnirao i osvježio svoje boce, limenke, etikete i čepove. Srebrna etiketa i prozirna zelena boja nove boce odišu svježinom prirodnih sastojaka od kojih je Pan proizveden, a posebnost boce je i to što je ergonomski oblikovana. Naime, suženje tijela boce omogućava njeno prirodno prianjanje uz šaku, pa je Pan ugodnije ulijevati u čašu, ali i ležerno ispijati iz boce.

cijena: na upit
informacije: www.carlsberg.hr

Vezane vijesti

Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.

Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.

Ako biste rado probali pivo staro 170 godina, ne gubite nadu jer finski istraživači možda uspiju obnoviti pivo iz 1840. zahvaljujući tome što su u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika