Objavljeno u Nacionalu br. 652, 2008-05-12

Autor: Mislav Šimatović

Pivska industrija

Carlsberg juriša na Karlovačku

Pivovara iz Koprivnice dostigla je 17,4 posto tržišnog udjela i ugrozila najvećeg konkurenta

Thomas K. Jakobsen, direktor CarlsbergaThomas K. Jakobsen, direktor CarlsbergaPivovara Carlsberg Croatia u prvom je kvartalu povećala ukupnu prodaju za 16 posto, na 117.758 hektolitara piva, čime je tržišni udio te pivovare povećan s 15 na 17,4 posto. Pritom je volumen prodaje u Hrvatskoj porastao 5 posto, dok je u istom razdoblju, kako navode u Carslbergu, hrvatsko tržište piva palo za gotovo 11 posto. Thomas Kure Jakobsen, predsjednik uprave Carlsberg Croatia, najavio je da tvrtka ove godine planira investirati 10 milijuna eura u širenje proizvodnje, sve u cilju da zauzme drugo mjesto po prodaji među hrvatskim pivovarama.

Vezane vijesti

Carlsberg povećao dobit u drugom tromjesečju, povisio prognoze za 2010.

Carlsberg povećao dobit u drugom tromjesečju, povisio prognoze za 2010.

Danski proizvođač piva Carlsberg u utorak je izvijestio da je u drugom tromjesečju 2010. ostvario 36-postotni rast neto dobiti, poglavito… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika