Objavljeno u Nacionalu br. 669, 2008-09-08

Autor: Eduard Šoštarić

Blamaža

Ulaznice nedostupne većini građana

Tajnik HNS-a Zorislav Srebrić onemogućio je kupnju karata informatički nepismenim građanimaTajnik HNS-a Zorislav Srebrić onemogućio je kupnju karata informatički nepismenim građanima Mnogi hrvatski navijači koji su htjeli biti na nogometnoj utakmici Hrvatska – Engleska nisu to mogli zbog zbunjujuće odluke Hrvatskog nogometnog saveza da u prodaju puste vrlo mali broj ulaznica, a i njih samo preko interneta. Naime, navijačima je pripalo tek nešto više od 7000 ulaznica.

Za prodaju je bila zadužena tvrtka DEKOD telekom koja je prema neslužbenim podacima prodala nešto više od pet tisuća ulaznica, te udruga navijača hrvatske reprezentacije ‘’Uvijek vjerni’’ s dvije tisuće ulaznica. Većina ostalih ulaznica završila je kod sponzora. Prema podacima iz istraživanja Gfk-a objavljenog sredinom kolovoza internetom se redovito koristi tek nešto više od 20 posto ispitanika. Njih čak 85 posto ima negativno stajalište o kupnji putem interneta.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika