11.09.2008. / 15:31
U koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog i na Trgu bana Josipa Jelačića, u subotu 27. rujna održat će se 7. po redu Noć gutača reklama. Riječ je, naime o najvećem društvenom događaju koji prezentira moć oglašavačke industrije, okuplja struku i sve koji istinski uživaju u reklamnim ostvarenjima i dobrom provodu.
Tema ovogodišnje Noći gutača reklama su bajke, a prema riječima Andre Šumanovac, generalne direktorice agencije za tržišno komuniciranje Unex Grupe, kroz vatromet boja, vizuala, priča i događanja ponovo će posjetitelje Lisinskog, Trga kao i gledatelje pred malim ekranima, provesti Doggy, zaštitno lice ove manifestacije.
Šumanovac iz Unex Grupe je također napomenula kako će ovogodišnja humanitarna donacija biti upućena Udruzi Krijesnice koja skrbi o djeci oboljeloj od malignih bolesti, a Citroen Hrvatska će Udruzi pokloniti Citroen Nemo kombi.
Dobru zabavu, kao i prijašnjih godina, garantiraju voditeljski dvojac Tarik i Rene uz pomoć Mile Elegović i Hrvoja Kečkeša, a sve to u režiji Krešimira Dolenčića i Gorana Kulenovića.
Noć gutača reklama kroz povijest
Prvi je put održana 1981. godine u Parizu. Nastala je prema ideji Francuza Jeana Marie Boursicota, reklamnog zanesenjaka i vlasnika zbirke u kojoj je više od pola milijuna reklamnih spotova i kratkih dokumentarnih filmova. Svoju strast Boursicot objašnjava jednostavno time kako vjeruje da su reklame svojevrsna mala umjetnička djela. Danas se ovaj spektakl održava u više od 160 gradova u 47 zemalja.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu