31.10.2008. / 14:53

Autor: Petra Horvat

Revolucija oglašavanja

'Otac gerila marketinga' 25. listopada u Zagrebu

"... zato što je danas 6 puta teže ostvariti prodaju novom klijentu nego postojećem, poduzeća moraju pronaći načine i sredstva da inovativim pristupom i originalnim rješenjima postignu željeni profit. To je svakako i moguće uz malo truda i mnogo gerile...", kazao je Jay. C. Levinson.

Jay Conrad Levinson, kojeg nazivaju 'Ocem gerila marketinga', u utorak 25. studenog održat će u Hypo centru u Zagrebu elitnu poslovnu konferenciju: 'Guerilla Marketing and Selling - minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita'.

Gerila marketing odlikuje originalnost i iznenađenje, a cilj oglašivaća je da potaknu pažnju potrošaća koji zatim sami prenose informacije o brandu.

Gerila marketing je sveprisutan, primjerice, mali ga poduzetnici koriste za oglašavanje na rukohvatima u autobusu sa ocrtanim satovima, a koriste ga i velike korporacije poput Marlbora, Vise, Johnson & Johnson, te mnoge nevladine udruge i neprofitne organizacije, primjerice Crveni križ.

Jay Conrad Levinson je 1983 pokrenuo revoluciju u svijetu marketinga uvođenjem termina gerila marketing, koji koristi nekonvencionalne metode oglašavanja.

Na konvenciji koja će se održati u Zagrebu 'Otac gerila marketinga' će pokazati 20 najvećih razlika između konvencionalnog i gerila oglašavanja, te metode i alate koji treba koristiti svaki gerila manager.

Jay C. Levinson, kao osnivač “gerila pristupa“ autor je poznatih knjiga iz područja “gerila marketinga” koje su prodane u preko 20 milijuna primjeraka i prevedene na 54 svjetska jezika.

Sve dodatne informacije u vezi konferencije možete saznati na www.levinsonuzagrebu.com

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika