14.01.2009. / 15:51

Autor: Petra Horvat

Ocjena stručnjaka: 'Hrvatski Eurodizel je nekvalitetan'

'U ovakvim se slučajevima često na kraju ispostavi da su vozači osim goriva još nešto točili u svoje spremnike', smatra glasnogovornik Ine

Prema tvrdnjama prometnog i automobilskog stručnjaka dr. Željka Marušića, Eurodizel se ne bi nikako smio smrznuti na -5 stupnjeva.

"Jedna je renomirana automobilska industrija još prije 2000. uvjetovala uvoz svojih dizelskih automobila na naše tržište poboljšanjem proizvodnje dizelskih goriva u našoj rafineriji. Nije čudno da se Eurodizel smrzne na - 15 stupnjeva, ali i tada se to ne bi smjelo događati u tako velikom broju slučajeva. Očito je da ne proizvodimo dovoljno kvalitetan Eurodizel", izjavio je Marušić za Dnevnik.hr.

Marušić nije otklonio mogućnost da je kupac pogriješio i spremnik goriva napunio samo do pola. Kondenzant koji se tada može stvoriti, zbog zraka u spremniku, na ovim temperaturama može oštetiti pumpu. Također, do smrzavanja može doći i ako se redovito ne mijenja filter motora.

Stručnjaci preporučaju dodavanje aditiva u gorivo i što manje vožnje na ovakvim uvjetima.

Glasnogovornik Ine Bojan Vinek je za Dnevnik.hr izjavio da je nemoguće da se Eurodizel smrzne na -5 stupnjeva. "Vjerojatno se radi o nepromijenjenim filterima ili nekoj drugoj pogrešci vozača. U ovakvim se slučajevima često na kraju ispostavi da su vozači osim goriva još nešto točili u svoje spremnike, a da poslije to ne žele priznati", ocijenio je Vinek.

Vezane vijesti

Sanader nikad nije tražio da razgovaramo o INA-i i MOL-u

Sanader nikad nije tražio da razgovaramo o INA-i i MOL-u

Josip Friščić, bivši potpredsjednik Hrvatskog sabora i bivši čelnik Hrvatske seljačke stranke (HSS-a), HDZ-ovog koalicijskog partnera u bivšoj Vladi,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika