Objavljeno u Nacionalu br. 689, 2009-01-27

 

Zastarjela tehnologija

Iz tiskanog izdanja: Sanaderov prijatelj prodao zagrebačkoj Areni neispravan semafor

Glavni semafor u zagrebačkoj Areni zakazao je nakon samo tjedan dana korištenja. Kako ističu Nacionalovi izvori, uređaj za čiju je kupnju lobirao Splićanin Siniša Poljak pokvario se na samom početku prve rukometne utakmice koja se u Areni igrala između Slovenije i Južne Koreje. Višesatni popravak trajao je sve do početka zadnje utakmice te večeri, odnosno susreta Hrvatske i Mađarske. Taj je događaj najslikovitije potvrdio prošlotjedno pisanje Nacionala o sumnjivom ugovaranju nabave opreme za novoizgrađene rukometne dvorane. Po svemu sudeći, osim što je svojim utjecajem izlobirao da unosne poslove dobiju tvrtke njegovih prijatelja i poslovnih suradnika, Poljak je uspio ishoditi da u neke od dvorana budu instalirani uređaji slabije ili potpuno nezadovoljavajuće kvalitete.

Istovremeno, Siniša Poljak proteklih se dana obrušio na medije poput Nacionala koji su pisali o njegovim spornim poslovima, ali i na Grad Split i investitore splitske Spaladium Arene, gdje na svoju žalost nije uspio progurati svoje poslove. Tako je prije nekoliko dana Poljak u Slobodnoj Dalmaciji napao Grad Split i investitore Spaladium Arene, okupljene u tvrtki Sportski grad, tvrdnjom da se "u Splitu dogodila velika mućka i Splićani su prevareni", a glavni razlog za to jest činjenica da Nadzorni odbor SG nije pokleknuo pod pritiscima i kupio preko Telemontinga Poljakove skuplje, dimenzijama manje i nekvalitetnije semafore (s lažnom SMD tehnologijom) i opremu Technovision, nego prvoklasnu svjetsku kvalitetu najjačeg proizvođača, belgijskog Barca, po nižoj cijeni, preko splitske tvrtke Dicroic.

Od prije je poznato da je Telemonting, tvrtka u vlasništvu Poljakovih prijatelja, posao u zagrebačkoj Areni dobio "preko reda" i tako naplatio 10,5 milijuna kuna. Pritom su iz igre, zahvaljujući izravnom pogodovanju, ispale kvalitetnije i značajno jeftinije ponude zagrebačke tvrtke Tehno zavod Marušić i slovenskog Elana, baš kao što je u Osijeku istisnuta kvalitetnija ponuda tvrtke ABC. Želeći na sličan način doći i do posla u Splitu, Poljak se služio pritiscima, pozivanjima na svoje moćne autoritativne prijatelje, pisanjem pisama i upozorenja na različite adrese. Tek sad je jasno da je, osim po cijeni, njegova oprema lošija i po kvaliteti. Naime, vještačenjem koje su investitori prije odluke naručili od Fakulteta elektrotehnike i računalstva u Zagrebu pokazalo se da ponuda tvrtke Telemonting nije SMD tehnologija, nego Square pixel SMD tehnologija, koju je patentirala tvrtka Technovision s.p.a., koja zapravo pokušava "glumiti" SMD tehnologiju, tako da se 4 različite led diode nastoje prikazati kao jedna dioda, te među znalcima slovi kao stara tehnologija koju su već odavna pretekla modernija i kvalitetnija rješenja.

Dakle, Poljak je u Splitu pokušao prodati pixel tehnologiju kao SMD tehnologiju, ali to mu nije pošlo za rukom. Ali skupa prijevara s tehnologijama u Zagrebu je uspjela, što se, na žalost, najzornije vidjelo prošlog tjedna, kad je već u prvim minutama utakmice glavni semafor potpuno zakazao.

Vezane vijesti

U prodaji ulaznice za koncert Seala u pulskoj Areni

U prodaji ulaznice za koncert Seala u pulskoj Areni

Grammyem višestruko nagrađivani britanski pjevač nigerijskog podrijetla, u utorak, 5. srpnja 2011. s početkom u 21 sat održat će još jedan… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika