24.03.2009. / 12:26

Autor: Katarina Zorić

Kregarova igrica: Gađaj Bandića u glavu i uštedi Zagrebu milijune

Kregar će pokušati doći do birača putem stranica YouTube, Twitter i Facebook, a izradio je i vlastitu stranicu kregar.org na kojoj vodi dnevnik

Na Kregarovim internetskim stranicama sada se može pronaći i neobična predizborna igricaNa Kregarovim internetskim stranicama sada se može pronaći i neobična predizborna igricaSlijedeći primjer Baracka Obame koji je znatan dio podrške javnosti stekao zahvaljujući korištenju novih medija, kandidat za zagrebačkog gradonačelnika Josip Kregar odlučio je maksimalno iskoristiti najpopularnije internetske stranice.

Kregar će tako pokušati doći do birača putem stranica YouTube, Twitter i Facebook, a izradio je i vlastitu stranicu kregar.org na kojoj vodi dnevnik. Na svojoj internetskoj stranici Kregar poziva korisnike da mu pruže podršku, navodeći kako mu je u ovom trenutku važno svako ime na koje može računati. Također je pozvao građane da napišu svoje prijedloge za poboljšanje života u Zagrebu. "Zagreb moramo vratiti njegovim građanima", ističe se kao glavni moto njegove predizborne kampanje

Na redovno ažuriranoj stranici, najnovija je zanimljivost igrica pod nazivom Holding napada. Igrajući igricu građani trebaju gađati Bandićeve glave kako bi Zagrepčanima uštedjeli milijune.

Za razliku od stranih političara koji su prepoznali vrijednost interneta, posebno u vrijeme predizborne kampanje, takav način privlačenja birača našim je političarima još uvijek stran. Ipak, trendovi pokazuju da će internet biti medij koji se nikako neće moći zaobići pa je vrlo vjerojatno da će Kregarov primjer slijediti i ostali političari.

Ivo Špigel, stručanjak za informacijske i internet tehnologije te direktor tvrtke Perpetuum Mobile, Kregarov izlet na internet ocjenjuje vrlo logičnim i dobrim potezom. "Facebook je sve prisutniji, a procjenjuje se da na njemu profile ima između 500 i 600 tisuća hrvatskih građana. To je svakako jedna relevantna i utjecajna skupina. To su uglavnom obrazovaniji ljudi koji se više koriste internetom. Možemo očekivati da će se politički kandidati sve više obraćati biračima koji koriste takve platforme", rekao je Špigel za Nacional.hr.

Napominje kako Twitter u Hrvatskoj još nije toliko poznat i popularan, ali predviđa da će i ta platforma rasti pa je dobro, kako kaže, da svoje mjesto tamo nađu i naši političari. "Osim tih socijalnih stranica, vrlo su popularni i blogovi. Mislim da više nije upitno je li web 2.0 generaciju servisa potrebno koristiti jer to postaje normalno", istaknuo je Špigel.

Vezane vijesti

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Intel je zbrojio i analizirao globalni internetski promet. Dobiveni rezultati daju sliku rasta interneta i dinamike korištenja određenih usluga.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika