09.04.2009. / 16:23

Autor: Ante Mihić

Frajer za volanom tvrdi: Opel Insignia- novo ime, dizajn i bolji motori u borbi za vrh

Naš kolumnist Ante Mihić oduševio se autom koji je nasljednik Opel Vectre, modela koji nije mogao pratiti Astru i Corsu, stoga Opelovi stručnjaci od Insignie očekuju dobre prodajne rezultate, ali i korak naprijed u proboju na tržištu velikih limuzina

Hrvati tradicionalno vole OpelHrvati tradicionalno vole OpelKada je Jasna Stilinović iz General Motorsa organizirala međunarodnu prezentaciju za Opel Insigniu, veselio sam se činjenici da ću biti među prvima koji će idjeti što je to novo Opel odlučio pružiti svojim vjernik kupcima. Na moju žalost radost je kratko trajala jer zauzet poslovnim i privatnim obevazama, na put sam poslao svoga kolegu a ja sam pomalo razočaran morao čekati da dođe moj red testiranja nove Insignie.

Priča bi zapravo trebala krenuti od marke Opel koja je već nekoliko godina najprodavaniji automobil u Hrvatskoj i marke koja dokazuje da automobili koji uz dobre karaktersitke, mogućnosti, moraju imati i privlačne cijene kako bi zadržali primay na tržištu. Pa iako mnogi moji kolege za Opel govore da je samo prosječno vozilo koje ne spada u vrh automobilske industrije, brojke ih demantiraju, a Corse i Astre najčešći su automobili na hrvatskim cestama.

O ukusima je uvijek teško raspravljati, jer svatko od nas ima svoje favorite, pa i ako se složimo da Opel nije u vrhu automobilskog svijeta, moramo priznati da ovi automobili imaju nešto čime privlače ne samo hrvatske, već kupce diljem svijeta. Isto to očekuje se i od novog Opelovog modela Insignie. Ovaj model ustvari je nasljednik Opel Vectre, modela koji nije mogao pratiti Astru i Corsu, stoga Opelovi stručnjaci od Insignie očekuju dobre prodajne rezultate, ali i korak naprijed u proboju na tržištu velikih limuzina. Kriza na financijskom tržištu sigurno će biti teret Insigniji, ali sve ono što je uloženo u ovaj automobil i što smo imali priliku vidjeti tijekom ovoga testa sugeriraju da bi Opel i s ovim automobilom mogao napraviti dobar posao.

Izgled je nešto sasvim novo, jer osim prednje maske, sve ostalo na Insigniji je pomalo futuristički i najbolji putokaz u kojem smjeru će Opel ići u budućim dizajnima svojih automobila. Unutrašnjost je luksuznija, puna inovacija, ergonomičnija i rekao bi samo upotpunjuje sliku o željama da ovaj automobil bude uz bok svojoj konkurenciji. Opel je uz ovaj model predstavio i nove motore, a tijekom testa na smo imali mogućnost isprobati sve vrline 2.0 CDTI Ecotec agregata od 160 KS.

Kada vam automobil postiže maksimalnu brzinu od 218 km/h , ubrzava do 100 km za 9,5 sekundi, a ima prosječnu potrošnju od 5,8 litara na 100 kilometara onda njegov motor zaslužuje same pohvale. I uistinu Insignia je limuzina koja obećava, koja ima odlične karakteristike te koja će i cijenom sigurno biti u izvjesnoj prednosti u odnosu na konkurenciju. I upravo je cijena od 225 000 kuna velika prednost Insgnie u odnosu na sve ostale automobile ove klase.

Da li će vas cijena privući ili ne teško je reći jer zapravo biste trebali sjesti za upravljač ovog automobila i uvjeriti se vrijedi li Insignia tih novaca ili je Opel možda pretjerao u svojim očekvinajima. Nemojte očekivati savršen automobil jer Insgnia to nije, jer uz sve svoje vrline ima i svoje mane, ali ako mene pitate Insginia je najbolji Opelov prozivod .

Vezane vijesti

Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen

Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen

Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović poručio je danas da ni jedan učenik koji je izišao na državnu maturu neće biti oštećen te da… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika