Objavljeno u Nacionalu br. 702, 2009-04-28

Autor: Nacionalova redakcija

PR zavrzlama: Zapetljana mreža novih vlasnika Business.hr-a

Mreža znanja povezana je preko direktora Tomislava Radoša s Medijskom mrežom, čiji je vlasnik Millenium promocija

DAMIR ČIČAK,
novi predsjednik Uprave
Business.hr-a, u petak
se službeno obratio
članovima redakcije,
kako bi im priopćio da je kupoprodajni ugovor s Bonnierom potpisanDAMIR ČIČAK, novi predsjednik Uprave Business.hr-a, u petak se službeno obratio članovima redakcije, kako bi im priopćio da je kupoprodajni ugovor s Bonnierom potpisanPoslovni dnevnik Business.hr u petak, 24. travnja, definitivno je prešao u ruke bosanskohercegovačkog tajkuna Muje Selimovića i hrvatske konzultantske kuće Mreža znanja. Visina transakcije nije objavljena. Navodno su novi vlasnici od švedskog Bonniera preuzeli sva dugovanja tvrtke, a Šveđani su se obvezali da sa svojim izdanjima neće ulaziti na tržišta zemalja bivše Jugoslavije. Zasad jedini potez novih vlasnika lista bio je iznenadna smjena glavne urednice Đurđice Klancir, što je u stručnim krugovima pobudilo sumnje u buduću neovisnu uređivačku politiku tog lista, koji je iz broja u broj otvoreno i kritički pisao o glavnim političkim i gospodarskim akterima u zemlji.

O novim vlasnicima ne zna se mnogo. Mujo Selimović je jedan od najvećih trgovaca u BiH, ujedno vlasnik lista Oslobođenje, navodno blizak najmoćnijem hrvatskom poduzetniku Ivici Todoriću, koji je bio česta meta kritičkih napisa u Business.hr-u. Iako je postao 65-postotni vlasnik Business.hr-a, Selimović je upravljanje listom prepustio manjinskom vlasniku, Mreži znanja, koja je za predsjednika Uprave postavila Damira Čička.

Budući da je Selimović zamjenik predsjednika Nadzornog odbora Mreže znanja, pretpostavlja se da ima i određeni vlasnički udio u toj, dosad malo poznatoj konzultantskoj tvrtki. Inače, predsjednik Nadzornog odbora Mreže znanja je Darko Marinac, bivši čelnik prehrambene industrije Podravka. Kako se radi o tvrtki koja dosad nije ulagala u medije, počelo se spekulirati o pravoj prirodi te medijske akvizicije. Nacionalovi sugovornici iz PR industrije strahuju da je Business.hr zapravo preuzela neformalna mreža marketinških agencija, u čijem je središtu Mreža znanja. Ta je tvrtka povezana s produkcijskom kompanijom Medijska mreža, koja proizvodi i izdaje besplatni list u vlasništvu Grada Zagreba. Veza Mreže znanja i Medijske mreže je Tomislav Radoš, direktor Mreže znanja i član Nadzornog odbora Medijske mreže. Medijska mreža vlasnički je povezana s PR agencijom Millenium promocija, čiji direktor Mario Petrović i savjetnik Božo Skoko sjede u Nadzornom odboru Medijske mreže, zajedno s Tomislavom Radošem. Millenium promocija je pak u vlasništvu Premise, vodeće PR agencije u Hrvatskoj.

Vezane vijesti

Business.hr ostao bez direktora, Babić dao ostavku

Business.hr ostao bez direktora, Babić dao ostavku

Nešto više od dva mjeseca nakon što je imenovan za novog direktora Business.hr-a, Ante Babić otišao je iz te medijske kuće. Prema neslužbenim… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika