09.03.2004. / 00:00

Autor: Nacionalova redakcija

HRVATSKA

NOVI VIZUALNI IDENTITET PROIZVODA KARLOVAČKE PIVOVARE


Karlovačka pivovara, članica Heineken International grupacije, druga vodeća pivovara u Hrvatskoj, na tržište je lansirala svoje proizvode s novim vizualnim identitetom. Izgledom novih etiketa vizualno su snažnije dočarane kvaliteta i tradicija, karakteristike koje proizvode ove pivovare obilježavaju već 150 godina. Uz svaku promjenu do sada Karlovačka pivovara inzistirala je na najvažnijem; kvaliteti i vrhunskom, prepoznatljivom okusu svojih proizvoda. Redizajn etiketa obuhvatio je cjelokupan proizvodni asortiman Pivovare što se odnosi na Karlovačko svijetlo pivo, najprodavaniji proizvod namijenjen širokoj publici, Karlovačko Rally, prvo bezalkoholno pivo na domaćem tržištu, te Karlovačko crno, proizvod specifična aromatična okusa. Kako bi se vizualno snažnije naglasile kvaliteta i tradicija, dominantan motiv na grafičkom rješenju etikete je lenta s novim logotipom. Od tradicionalnih grafičkih elemenata na etiketi se nalaze grb i medalje za visoku kvalitetu proizvoda koje je Pivovara osvajala na međunarodnim natjecanjima i izložbama.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika