11.09.2009. / 11:02

Autor: Boris Bilas

Todorićevo ulje u Srbiji dvostruko jeftinije nego u Hrvatskoj

Victoria je snizila cijene zbog poboljšanja uvjeta proizvodnje u njihovoj šidskoj tvornici zbog čega je proizvodna cijena njihovog ulja 76 eurocenti dok su dosadašnji dobavljači ulja za srpsko tržište svoju kalkulaciju započeli s cijenom 1,28 eura

Foto: IlustracijaFoto: IlustracijaNakon što je novosadska Victoria grupa ponudila potrošačima novu robnu marku jestivoga suncokretovog ulja Iskon u Srbiji, svi konkurenti vrlo su brzo korigirali cijene. Tako je reagirao i Dijamant u vlasništvu Agrokora Ivice Todorića, piše Poslovni dnevnik.

Victoria je, naime, znatno smanjila cijene, što su odmah prihvatili i ostali proizvođači. Glavni konkurenti - Invej Predraga Rankovića Peconija s robnim markama Vital i Sunce, Dijamant iz Zrenjanina u vlasništvu hrvatskog Agrokora te uljara iz Nove Crnje sa svojim brendom Cvet Banata - već za desetak dana spustili su svoje cijene sa 130-140 dinara na 80-90 dinara, odnosno sa 1,4-1,5 eura na 86-96 eurocenti, ostavši i dalje u zoni dobiti. U Hrvatskoj je pak cijena Zvijezdina biljnog ulja do posljednjih pojeftinjenja iznosila 13,99 kuna (1,9 eura), da bi sada bila smanjena na 9,99 kuna (1,35 eura) u Konzumu. Cijena ulja Dijamant u Hrvatskoj iznosi 12,79 (1,75 eura), donosi Poslovni.

Cijene u Hrvatskoj tako su trenutno na razini cijena koje su u Srbiji bile prije poskupljenja. Ovakav razvoj situacije potvrđuje procjene da je cijena ulja u našoj regiji dramatično viša od europskog prosjeka te se na prodaji ovog artikla ostvaruje iznimno visoka dobit. Karteli su cijenu ulja tako držali za 30-50 posto višu nego u zemljama EU-a.

Victoria je snizila cijene zbog poboljšanja uvjeta proizvodnje u njihovoj šidskoj tvornici zbog čega je proizvodna cijena njihovog ulja 76 eurocenti dok su dosadašnji dobavljači ulja za srpsko tržište svoju kalkulaciju započeli s cijenom 1,28 eura.

Vezane vijesti

Kosovo: U sukobu na prijelazu Merdare više od 40 ozlijeđenih

Kosovo: U sukobu na prijelazu Merdare više od 40 ozlijeđenih

Više od 40 ljudi, među kojima više od 20 pripadnika kosovske policije, ozlijeđeno je u četvrtak ujutru u sukobu skupine srbijanskih građana i… Više

Komentari

registracija
7/6/07

IvanVrhovljan, 11.09.09. 11:35

Je li bi se zbog toga moglo reći da mi u Hrvatskoj, kupujući skuplje Konzumovo ulje i dr. od onoga koje ista firma prodaje u Srbiji , kreditiramo širenje Konzuma na srpsko i druga tržišta? Konzum se kod nas reklamira sa snižavanjem cijena 1000 proizvoda, od kojih je neke prethodno digao više od ostalih trgovačkih kuća. Za nas kupce je dobro da nam i srpsko ulje snižava cijene ulja u Hrvatskoj i na čitavom balkanu, te ga tržišno homogenizira. Rata za nacionalno-ekonomsku novisnost nije ni trebalo: tržište to radi učinkovitije.


registracija
26/1/08

Rampa, 12.09.09. 00:50

Konzum je najskuplja trgovina u HR, jedino je još Billa tu u rangu sa skupoćom i sad Todorić kao spušta cijene 1.000 artikala koji su ionako bili skuplji za minimium trećinu u odnosu na iste ili slične artikle u Kauflandu i Metrou, pa je sa tom "sniženjem" samo došao na nivo cijena kod konkurencije.
A tih 1.000 artikala ne čine niti 0.01% artikala u ponudi Konzuma, što je sa ostalih 99.9% preskupih artikala u Konzumu?


registracija
12/9/09

mitch, 12.09.09. 17:04

Konzum slično posluje kao Pevec koji je sada u problemima. Imaju uvijek najviše cijene i onda navode bombastična sniženja koja su i dalje viša od cijena u drugim centrima.(npr Bauhaus).Prava sniženja su npr bila u Italiji gdje je ljetna , kvalitetena roba od cipela do torbica i sl. bila snižena i to 70%!!! To je kod nas nezamislivo. Mi uvijek na sniženjima nudimo bofle koje nitko neće.Međutim konkurencija će polako biti toliko velika da će opstati samo najbolji i najspretniji.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika