16.09.2009. / 13:33

Autor: Andrea Belin

Na putu poslovnog uspjeha: 6 stvari koje uvijek treba izbjegavati

Saznajte kojih šest radnih navika morate izbjegavati jer u protivnom o promaknuću nemojte niti razmišljati!

Neke su stvari strogo zabranjeneNeke su stvari strogo zabranjeneUkoliko još uvijek niste primijetili naklonost kolega na radnom mjestu, a čini vam se da ni nadređenima niste simpatični možda je vrijeme da se riješite nekih loših radnih navika kojima očigledno iritirate sve oko sebe.

Valja napomenuti da vas takav odnos može koštati napretka u karijeri, a vjerujemo da vam to nije cilj.


Poistovjećivanje s nadređenima

Zapamtite da šef nije nepogrešiva osoba, ali onog trenutka kada sebe izjednačite s njim, prešli ste granicu dozvoljenog. Prije nego se šefu uopće obratite ili nešto napravite, zapitajte se hoće li to umanjiti njegov autoritet jer oni su ti koji donose konačne odluke. Naravno, pri tome se ne misli da mu nikada ne smijete proturječiti, ali morate znati do koje granice smijete s njim razgovarati na takav način.

Forsiranje na poslu
Sasvim je normalno da niti jedan poslodavac ne želi lijene zaposlenike, ali nije pohvalno niti previše forsiranja. Ukoliko radite više nego je potrebno, izgubiti ćete naklonost svojih kolega, a s vremenom ćete dosaditi i nadređenima. Nove ideje uvijek su dobrodošle, ali nemojte pretjerivati.

Privatni sastanci
Na poslu izbjegavajte primanje privatne pošte. Također izbjegavajte korištenje telefona u takve svrhe. Sati provedeni na Facebooku ili sličnim sajtovima također se ne računaju kao rad.

Ispijanja kave s kolegama
Ukoliko želite ostvariti ugodnu radnu atmosferu, dignite se koji put sa stolice i komunicirajte sa zaposlenicima tvrtke, neovisno jesu li na istoj poziciji kao i vi ili su nekoliko mjesta iznad vas. Dakle, nitko vam neće zamjeriti ako u osam sati koliko ste na poslu, pola sata odvojite za razmjenjivanje mišljenja s kolegama pa čak i ako poslovne sastanke dogovarate na kavi.

Vlastita satnica
Radno vrijeme ne možete prilagođavati prema vlastitom rasporedu. Uvijek morate biti točni i ne očekujte od kolega da će vas pokrivati jer vaše kašnjenje i druge dovodi u neugodnu situaciju. Kašnjenje ostavlja dojam osobe na koju se nikada ne može osloniti.

Ogovaranje kolega
Niste ni svjesni kojom brzinom tračevi stižu do osoba koje ste ogovarali. Dakle, situacije u kojima se ogovaraju zaposlenici izbjegavajte u širokom krugu jer nikada ne znate tko vas sluša. Možda se i šefu ne sviđa vaše mišljenje o kolegi čije ste ime spomenuli više puta.

Vezane vijesti

Promjene u karijeri mogu uzrokovati razvod

Promjene u karijeri mogu uzrokovati razvod

Stručnjaci za veze i odvjetnici koji rade na razvodima na temelju iskustva iz prakse tvrde da promijene u karijeri jednog partnera mogu promijeniti… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika