26.09.2009. / 15:31

Autor: Borivoje Dokler

TEST Volkswagen Polo: Draga, smanjio sam Golf

Novi Polo u svemu je nadmašilo svog prethodnika te je sljedeći kvalitetu, sigurnost i tehnologiju Golfa postavio nove standarde u svojoj klasi

Peta generacija Pola više nego ikad sliči starijem bratu Golfu, a slijedi ga i pogledu kvalitete, sigurnosti i tehnologijePeta generacija Pola više nego ikad sliči starijem bratu Golfu, a slijedi ga i pogledu kvalitete, sigurnosti i tehnologijeNakon 34 godine proizvodnje i 11 milijuna prodanih primjeraka, Volkswagen je na tržište izbacio i petu generacija Pola. Novi Polo vanjskim i unutrašnjim dizajnom izgleda gotovo indentično novoj generaciji Golfa, a neupitno ga slijedi i u pogledu kvalitete, sigurnosti i tehnologije. Tu naravno nema ništa loše, jer je Polo time ne samo nadmašio svog prethodnika, nego i postavio nove standarde u svojoj klasi.

Užitak vožnje podignut na razinu više klase vozila

Zahvaljujući udobnom ovjesu, čvrstoj izradi i dobro profiliranim sjedalima užitak vožnje u Polu uzignut je naU ponudi su benzinski motori od od 60 do 105 KS i dizelski od 75 do 105 KSU ponudi su benzinski motori od od 60 do 105 KS i dizelski od 75 do 105 KS razinu vozila više klase, a visoku udobnost prati i vrlo dobra stabilnost i upravljivost vozila, koja se pokazala adekvatnom i pri oštrijim ulazima u zavoje. Novi Polo u ponudi ima tri benzinska motora od 60, 70 i 85 konjskih snaga, te tri dizelska common-rail motora snage 75, 90 i 105 KS. Sve motore odlikuje niska potrošnja i mala emisija CO2, u čemu prednjače dizelski motori s posječnom potrošnjom od 4,2 litre na 100 km i i emisijom CO2 od 109 g/km.

Turbobenzinski motor od 105 KS za najzahtjevnije

Zahvaljujući udobnom ovjesu, čvrstoj izradi i dobro profiliranim sjedalima  vožnje u Polu pravi je užitak Zahvaljujući udobnom ovjesu, čvrstoj izradi i dobro profiliranim sjedalima vožnje u Polu pravi je užitak Oni koji od Pola očekuju življe, pomalo sportske performase morat će pričekati još koji tjedan kada stiže 1.2-litreni turbobenzinac snage 105 KS. On će za razliku od ostalih motora koju imaju ručni mjenjač s pet brzina, imati i šesti stupanj prijenosa, a moći će se naručiti i s automatskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. Automatski mjenjač trenutno se može naručiti u kombinaciji s benzinskim motorom od 85 ks i dizelašem od 90 KS. Polo dolazi u tri varijante opreme; Trendline, Comfortline i Highline a već u početnoj razini opreme uključen je i poluautomatski klima uređaj 'Climatic', prednji i bočni zračni jastuci, ABS, električni podizači prednjih stakala i podesivi elektrohidraulični upravljač.

Puno dodatne opreme i niska početna cijena zabrinut će konkurente

Ovako bogata serijska oprema pomalo je iznenađenje za jedan Volkswagen, a kada se tomu pridoda i početna cijena od 79. 184 kuna, nedvojbeno je da konkurencija neće mirno spavati.

Testirani model
obujam 1390 cm3, 1.4
snaga: 63/85 pri 5000 1/min
max. zakretni moment: 132 Nm pri 3800 1/min
co2 emisija: 139 g/km
max. brzina: 177 km/h
ubrzanje 0-100 km/h: 11,9 s
potrošnja: kombinirana 8/4,7/ 5,9 l/100 km
dimenzije: 3970/1682/1485
cijena: 103.139 kn

Vezane vijesti

Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen

Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen

Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović poručio je danas da ni jedan učenik koji je izišao na državnu maturu neće biti oštećen te da… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika